Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
GRATIS SEMINAR: Sådan lykkes du med 1:1 – strategisk, taktisk og praktisk
Body: 

Seminaret er UDSOLGT, men skriv dig på venteliste  - eller tilmeld dig seminaret i Aarhus den 30. marts hvor der stadig er ledige pladser - klik her

Alle taler om 1:1 kommunikation. På 3 timer viser vi dig, hvordan du udarbejder strategien og arbejder taktisk med den i hverdagen. Du får gode råd til den praktiske implementering i organisationen og et eksklusivt indblik i en række best practice cases. 

Seminaret henvender sig til:
Seminaret henvender sig til marketingdirektører, marketingchefer, marketing managers og projektledere, som har lyst til at komme i gang med, eller som gerne vil være klogere på, 1:1 markedsføring.

Program:

08.30  - 09.00 Registrering og morgenkaffe

09.00 - 09.05 Velkommen ved Dansk Markedsføring

09.05 - 09.40 Hvorfor er det så svært?  
1:1 dialog med kunderne lyder besnærende, men er en udfordrende rejse på flere niveauer. Christian Hjorth, en elefant indenfor digital markedsføring, fortæller, hvad vi har lært af de første 20 år med elektronisk dialogmarkedsføring - og hvilke segmenteringsmetoder, dynamiske som statiske, der har vist sig mest effektive. Det handler ikke bare om at være relevant – men om at være super relevant.
Christian Hjorth, kontaktdirektør, Peytz & Co

09.40 - 09.55 Pause 

09.55 - 10.40 Fra én til mange til 1 til 1: Sådan ændrer du kulturen i din organisation
Dialogmarkedsføring ER bare en stor omvæltning for alle organisationer, store som små. Hvilke udfordringer kan du møde, og hvordan tackler du dem? Innovationsdirektør Jens Poder, uddannet organisationspsykolog og med sort bælte i veludførte digitale transformationer, klæder dig på til en vellykket intern omvæltning.
Jens Poder, innovationsdirektør, Peytz & Co

10.40 - 10.55 Pause
 
10.55 - 11.30 Case: Sådan udvikler B&O PLAY kunderejsen
CRM Manager Lars Sand Høgsberg fra B&O PLAY fortæller, hvordan han fik meget mere viden om sine prospects og købende kunder - lige fra en effektiv rekruttering af nye permissions, over klikdata om produktinteresse til nye programmer for nysalg, krydssalg og kundeservice. Du får strategien, taktikken og den praktiske implementering - og de helt fantastiske resultater fra B&O PLAYs egen mund.
Lars Sand Høgsberg, crm manager, B&O PLAY

11.30 - 11.45 Case: Hvordan virksomhed X vil tidoble sin viden om kunderne
En case om en dansk b2c virksomhed som vil samle viden om kunderne på utraditionel vis - og derfor er i stand til at kommunikere 1:1 i alle kanaler på baggrund af faktuel viden om brugerne.
Christian Hjorth, kontaktdirektør, Peytz & Co

11.45 - 12..00 Wrap-up og tak for i dag 

Registrering og no-show-fee:
Det er gratis at deltage på arrangementet. Vi gør opmærksom på, at tilmeldingen er bindende. Afbud skal ske skriftligt senest fredag d. 24. marts kl. 12.00 til tilmelding@markedsforing.dk .

Senere end denne dato eller ved udeblivelse, vil du blive faktureret et no-show-fee på kr. 500,- ekskl. moms. 

Tidspunkt

Tirsdag 28. marts 2017 (Kl. 09.00-12.00)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring, Nordre Fasanvej 113-115 1. sal, 2000 Frederiksberg

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

Relaterede artikler