Få perspektiv på paragrafferne, når Geomatic, Dansk Markedsføring og Dansk Erhverv inviterer til GDPR- release-lounge med visionære talks fra nøglepersoner, hvis perspektiv du skal kende, og ideelle netværksrammer med ligesindede marketingschefer, CRM-ansvarlige og kundedata-kyndige.
Den 25. maj er jo dagen, vi har ventet på. Dagen, hvor den forordning, du har arbejdet benhårdt på at implementere, træder i kraft. Vi løfter blikket fra samtykkeerklæringer, procedurebeskrivelser og databehandleraftaler og sætter perspektiv på paragrafferne.
Gin & Data
Jazztrioen er booket, og cocktailkortet er spækket med lækre gin-baserede forfriskninger (hvad er der mon i en Retten til at blive glemt?), så du i behagelige omgivelser kan møde dine branchekolleger og debattere perspektiver og pointer fra de spændende talks.
Program
Få input til, hvordan du kan fortsætte jeres GDPR-arbejde efter den 25. maj – på en måde så det giver jer større sikkerhed, nemmere nytteværdi og bedre beslutninger… og naturligvis også understøtter jeres forretning.
Vi lægger ud kl. 15:00 og er færdig et par timer eller tre senere, når vi har hørt korte, skarpe talks fra blandt andre Danmarks nyeste professor, Thomas Hildebrandt, forbrugernes formand, Anja Philip, Advokat i Dansk Erhverv, Martin Jørgensen, Dansk Markedsførings direktør, Thomas Wahl og Geomatics stifter Martin K. Glarvig.
Målgruppe
CMO, CRM-ansvarlige, beslutningstagere
Tilmelding
Der er reserveret et begrænset antal pladser til billig pris. Prisen er den samme for medlemmer/ikke medlemmer.