Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
GDPR release-lounge
Body: 

Få perspektiv på paragrafferne, når Geomatic, Dansk Markedsføring og Dansk Erhverv inviterer til GDPR- release-lounge med visionære talks fra nøglepersoner, hvis perspektiv du skal kende, og ideelle netværksrammer med ligesindede marketingschefer, CRM-ansvarlige og kundedata-kyndige.

Den 25. maj er jo dagen, vi har ventet på. Dagen, hvor den forordning, du har arbejdet benhårdt på at implementere, træder i kraft. Vi løfter blikket fra samtykkeerklæringer, procedurebeskrivelser og databehandleraftaler og sætter perspektiv på paragrafferne.

Gin & Data
Jazztrioen er booket, og cocktailkortet er spækket med lækre gin-baserede forfriskninger (hvad er der mon i en Retten til at blive glemt?), så du i behagelige omgivelser kan møde dine branchekolleger og debattere perspektiver og pointer fra de spændende talks.

Program
Få input til, hvordan du kan fortsætte jeres GDPR-arbejde efter den 25. maj – på en måde så det giver jer større sikkerhed, nemmere nytteværdi og bedre beslutninger… og naturligvis også understøtter jeres forretning.

Vi lægger ud kl. 15:00 og er færdig et par timer eller tre senere, når vi har hørt korte, skarpe talks fra blandt andre Danmarks nyeste professor, Thomas Hildebrandt, forbrugernes formand, Anja Philip, Advokat i Dansk Erhverv, Martin Jørgensen, Dansk Markedsførings direktør, Thomas Wahl og Geomatics stifter Martin K. Glarvig.

Målgruppe
CMO, CRM-ansvarlige, beslutningstagere

Tilmelding
Der er reserveret et begrænset antal pladser til billig pris. Prisen er den samme for medlemmer/ikke medlemmer.

Tidspunkt

Fredag 25. maj 2018 (Kl. 15.00-19.00)2018-05-25 03:00:002018-05-25 07:00:00Europe/CopenhagenGDPR releasepartyFå perspektiv på paragrafferne, når Geomatic, Dansk Markedsføring og Dansk Erhverv inviterer til GDPR- release-lounge med visionære talks fra nøglepersoner, hvis perspektiv du skal kende, og ideelle netværksrammer med ligesindede marketingschefer, CRM-ansvarlige og kundedata-kyndige.Den 25. maj er jo dagen, vi har ventet på. Dagen, hvor den forordning, du har arbejdet benhårdt på at implementere, træder i kraft. Vi løfter blikket fra samtykkeerklæringer, procedurebeskrivelser og databehandleraftaler og sætter perspektiv på paragrafferne.Gin & DataSankt Gertruds Stræde 10, 1129 KøbenhavnDansk Markedsføring, Dansk Erhverv og Geomatic

Kursuspris

  • Medlempris Kr 495,00 (Kr 618,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 495,00 (Kr 618,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Geomatic
    Sankt Gertruds Stræde 10, 1129 København

Partnere

  •  

     

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring, Dansk Erhverv og Geomatic

2 Gode grunde

  1. Nye perspektiver på persondataverdenen med GDPR i drift
  2. Udvidet netværk med branche-kollegaer

Relaterede artikler