Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

custom add this

Image: 
Titel:
Markedsføringsdagen 2017
Body: 

Dansk Markedsføring inviterer alle danske marketeers til 8 timers marketingoplevelser i international topklasse 

Marketing gennemgår i disse år nogle teknologiske tigerspring. Marketing er blevet til MarTech og de kreative Madmen erstattes i stigende grad af Kodepirater, UX fightere og Watson yngel. 

Marketing skal kende kunderne på et helt andet niveau end tidligere, og være i stand til at agere og reagere i realtid på denne indsigt. Kundeoplevelsen er nøglen til succes. Oplevelser der skaber værdi for virksomhedens brand, giver et personaliseret engagement og efterlader forbrugeren med ønsket efter mere.

Rugekassen for fremtidens unikke kundeoplevelser bygges af digitale teknologier, og din fremtidige succes som marketeer er afhængig af evnen til at mestre teknologien og få sat turbo på pipelinen med de gode ideer. Marketingfunktionen er blevet virksomhedens vækstmotor, der skal udfordre hele organisationen, og være arkitekter af fremtidens vinderbrand. Dine muligheder for at blive set, hørt og skabe forandringer har aldrig været større. 

På Markedsføringensdagen 2017 vil du møde det hårde og det bløde, det nye og det næste, det der virker og det du skal gå langt uden om. Du vil møde eksperter, praktikere og hunderedevis af marketeers med præcis de samme udfordringer som dig.

Deltag på Markedsføringsdagen den 14. Juni og få afgørende inspiration til:

-       At integrerer de vigtigste teknologiske gamechangers for fremtidens kundeoplevelser i dit marketingmix

-       At mestre markedsføring på multiplatforme - fra mobile til wearables og native til social

-       At udvikle brand loyaliteten, engagement og community til at komme endnu tættere på kunderne

-       At integrere data og analytics i dag-til-dag markedsføringen

-       At skabe innovation, nye kontaktpunkter og unikke oplevelser på kunderejsen

KEYNOTE SPEAKERS 2017: 
Andrew Davis, Bestselling Author & Marketing Speaker (US)
- Brian Wong, CEO & Founder, Kiip (US)

NYT i 2017 - VIRTUAL REALITY TESTZONE
Oplev hvordan virtual reality kan løfte oplevelsen af dit brand til helt nye dimentioner, og bliv inspireret til hvordan du integrerer en af tidens største gamechangers i dine fremtidge kampagner. 

PROGRAM

Kl. 08.30 – 09.10 Registrering og morgenmad

Kl. 09.10 Velkomst og introduktion til dagens program
Thomas Wahl, adm. direktør, Dansk Markedsføring

Kl. 09.10 – 10.10 KeynoteHow Smart Businesses Spin Extraordinary Success From Ordinary Marketing
You create awesome marketing. You’re telling a great story. You have a well-oiled production machine, and an amazing team. But you’re getting less traction with your programs. So what gives? 

It turns out that the smartest marketers in the world know that amazing creative and content is table stakes. And the secret to their success comes from predicting and promoting and strategically distributing…not praying.  

In this action-packed, hilarious, and engaging keynote session, best-selling author Andrew Davis will reveal the formula you need to replicate their success. And he’ll show you how to create the necessary momentum that guarantees stellar performance down the road.

You'll learn how paid, owned, and earned media converge to transform posts into press as well as how to use the Waterfall Effect to drive the attention of the media. Most importantly, you'll walk away knowing how to use the audience you have today to create successful momentum to carry you into tomorrow. Plus, you'll have fun learning it. Who's in?

Andrew Davis, Bestselling author, marketing speaker and founder of Monumental Shifts, US

Andrew Davis is a bestselling author and internationally acclaimed keynote speaker. Before co-founding, building and selling a thriving digital marketing agency, Andrew Davis created programming for local television, produced for NBC’s Today Show, worked for The Muppets in New York and wrote for Charles Kuralt. He has marketed for tiny start-ups and Fortune 500 brands. In 2016, Davis founded Monumental Shift, the world’s first talent agency for marketing thought leaders.

Kl. 10.10 – 10.30  PAUSE

Kl. 10.30 – 11.10 Vælg spor A - B 

Spor A: The Journey from What & How to Why – The Only Way for Marketing to Succeed
In a commoditised world the only way for companies to truly succeed is to make an impact… a real impact. Customers don’t buy what you do, but why you do it. Jonathan will take you through two award winning case studies of using purpose driven storytelling and digital PR to differentiate and deliver true business results.
Jonathan Bean, Chief Marketing Officer, Mynewsdesk
(indlægget holdes på engelsk)

Spor B: Omnichannel Paradokset – Volumen vs. 1:1
Omnichannel kræver omstilling både teknologisk og organisatorisk, i mind set og i kampagnestruktur. Forventningerne fra forretningen om at nå ud til flest muligt og så hurtigt som muligt, skal kombineres med en målsætning om at bygge engagement med kunderne 1:1, men h
vordan man får det bedste af begge verdener - både volumen og personaliserede oplevelser? Og hvordan integreres datadrevet automatisering uden at gå på kompromis med time to market? På dette indlæg får du svar på hvilken teknologi, der vil hjælpe dig på vej, og hvilke krav det stiller til organisationen.
Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer, Agillic 

Kl. 11.10 – 11.20 Pause

Kl. 11.20 – 12.00 Vælg spor C – D 

Spor C: Darwins drøm: hvordan dynamiske brands tilpasser sig den konstante forandring
Brands bliver ikke bygget af disruption eller taktik.
Brands bliver ikke stærkere af automatization eller big data.
Og branding handler ikke længere om forudsigelighed.
Branding drejer sig i dag om bevægelse og tilpasning: stærke brands er dynamiske brands! hør og se hvorfor dynamik og fremdrift er svaret på en verden i konstant forandring.

Esben Ehrenreich, Creative Director, Nørgaard Mikkelsen
Kasper Kjærsgaard Jensen, Client Service Director, Nørgaard Mikkelsen

Spor D: Kend din kunde - morgendagens døråbner er datadrevet
De klassiske dyder lever stadig. Det gode købmandskab, branding og relationer er stadig vigtige tangenter at spille på - de skal nu inddrages i en verden der er blevet digital. Og samspillet er det essentielle. Digitaliseringen har ændret forretningsmodeller og organistationer; data er nøglen til at skabe sammenhæng, opnå synergieffekt og udnytte potentialet i dit marketingmix.
Thomas Thomsen, Partner og Administrerende Direktør, Konxion
Lars Granat Jensen, Partner og Kommunikationschef, Konxion

Kl. 12.00 – 12.45 Frokost

Kl. 12.45 – 13.15 GAMECHANGER: Virtual Reality for Marketeers
Virtual Reality. Alle taler om det. De store teknologi giganter investerer milliarder dollars i det. Mark Zuckerberg (Facebook) mener at det bliver fremtidens computing platform. Men hvad kan det bruges til? Hvordan kommer man igang? Og hvad betyder det når Internettet bliver et sted som kan sanses?
Simon Lajboschitz, CEO & Founder, Khora VR

Kl. 13.15 - 14.15 NYT: VIRTUAL REALITY TESTZONE 
Oplev hvdan virtual reality kan løfte oplevelsen af dit brand til helt nye dimentioner, og bliv inspireret til hvordan du integrerer en af tidens største gamechangers i dine fremtidge kampagner, kundeoplevelser og servicedesign

Kl. 14.15 - 15.15 Casestories 

Spor E: Sportmaster - fra data til resultater
Danmarks største sportskæde kendte sine kunder og havde imponerende mængder data, men manglede at sætte det i spil. Med Marketing Automation har retaileren indenfor kort tid opnået imponerende resultater på åbnings- og konverteringsrater og er fortsat på en ambitiøs omnichannel-rejse. Få historien om hvordan man bygger landets næststørste kundeklub og den metodiske tilgang der ligger bag de imponerende resultater. En arbejdsmetode der er lige til at tage med hjem og bruge for enhver datadrevet marketeer!
Stefan Kirkedal, Head of Omnichannel, Sportmaster

Spor F: MAN Diesel sætter turbo på leadgenering og nurturing
MAN Diesel & Turbo har i sin after sales-forretning udviklet en digital ’marketingmotor’ som er med til at drive personaliseret kommunikation og salg i øjenhøjde med kunderne. Kampagneeffektiviteten er eksploderet og virksomheden er kommet langt tættere på kunden. På dette indlæg inviteres du en tur ned i maskinrummet, og ser hvordan motoren arbejder, når kursen er sat mod leadgenerering og nurturing.
Anne Louise Oreby, Marketing & Customer Experience Manager, MAN Diesel & Turbo

Spor G: Sådan booster Scandinavian Airlines salget med kreativ anvendelse af "uinteressante" data
En af de absolut sværeste discipliner for alle marketeers er Marketing Attribution. I et supernova af data gælder det om at holde tungen lige i munden, når betydningen og indflydelse af hvilke og hvordan de forskellige kontaktpunkter på kunderejsen bidrager til den afgørende konvertering. Hør, hvordan SAS mestrer disciplinen og få indblik i hvordan kreativ data anvendelse og programmatic styrker salget. 
Kenneth Christiansen, marketing manager, Scandinavian Airlines

Spor H: Sådan bruger du content marketing til at styrke din brand position gennem relevante kanaler...og din organisation
I 2010 lancerede ISS sin ”Content Marketing Strategi” mhp. at etablere en global brandposition som førende industriekspert inden for feltet Facility og Workplace Management. Starten af denne rejse var primært fokuseret på at etablere relevant indhold som skulle hjælpe kunder med at lave bedre købsbeslutninger. Det var først for få år siden, at den globale serviceorganisation begyndte den digitale rejse og dedikere hele sin ”Content Marketing” indsats til at skabe en værdiskabende, indsigtsfuld og personlig kundedialog via relevante kanaler, herunder interne såvel som eksterne digitale og sociale kanaler – samt løbende at inddrage og uddanne organisationen.
Anders Gjørup Hansen, marketing manager - group marketing, ISS World Services

Kl. 15.15 – 15.35 Pause

Kl. 15.35 – 16.30 Keynote: The Cheat Code: Going Off Script to Get More, Go Faster, and Shortcut Your Way to Success
Have you ever noticed that there are certain people who seem to get ahead just a bit faster than everyone else? You know, the types who always seem to be a bit ahead of the curve, to get noticed a bit more, and to achieve their goals a bit more quickly than the rest of the pack? 

25 year old entrepreneur Brian Wong is one of these people, having graduated from college by age 18, having raised $32 million in venture capital to start his own company before he turned 25, and having grown that company into a global mobile advertising giant in just 4 years. His secret? The Cheat Code.

Wong believes that most people -- even creative people -- have a tendency to follow a script; to do things the way others do them simply because that way works. But therein lies the secret at the heart of the Cheat Code: anyone can easily shortcut his or her way to success, simply by going slightly off script; by doing things just a little differently from everyone else. Here, Wong unlocks the power of the Cheat Code through 71 bite-sized and virtually effortless short-cuts to get a leg up on the competition, garner attention for ourselves and our ideas, and accelerate our success. 

No matter where you aspire to go in your life or career, THE CHEAT CODE will help get you there - faster.

Brian Wong, ceo and co-founder, KIIP

Brian Wong is called the youngest person to ever receive venture capital funding by TechCrunch and the Wall Street Journal, Brian received his Bachelors of Commerce degree from the University of British Columbia at age 18, after skipping four K-12 grades. He has been recognized with many awards for his accomplishments and leadership, including: Forbes' 30 under 30; the Top 20 Under 20 awards for all of Canada; Business Insider's Top 25 Under 25 in Silicon Valley and 18 Most Important People in Mobile Advertising; Mashable's Top 5 Entrepreneurs to Watch; and the AdAge Creativity Top 50.

Before starting Kiip, Brian led key publisher and tech partnerships at the social news website Digg.com, where he accelerated the company's mobile presence by launching the Digg Android mobile app.

Kl. 16.35 – 16.40 Opsamling og afslutning på konferencen
Thomas Wahl, Adm. dir, Dansk Markedsføring

Praktiske oplysninger

Tid
Onsdag den 14. juni 2017 kl. 9.10-16.40.

Sted
CPH-konference, DGI-byen, Tietgensgade 65, 1704 København V – få min. gang fra Københavns Hovedbanegård. Bemærk, at den direkte indgang til konferencelokalerne, ikke er gennem DGI-byens hovedindgang, men fra ”bagsiden”.

Parkeringsmuligheder
DGI-byens parkeringshus på Ingerslev Allé mod betaling.

Priser (ekskl. moms):
Medlemmer af Dansk Markedsføring Kr. 2.995,- ekskl. moms.
Øvrige Kr. 3.495,- ekskl. moms.
Bekræftele og faktura sendes efter modtagelse af tilmelding

Medlems og grupperabat:
- Deltagere, der ikke er medlem af Dansk Markedsføring, tilbydes rabat på kr. 500,- ved indmeldelse. Årligt kontingent kr. 2.195. Læs mere på www.markedsforing.dk/medlemskab
- Ved fire eller flere samtidige tilmeldinger fra samme virksomhed opnår I 20 % rabat på den samlede faktura.
- Kan rabatter kombineres? Selvfølgelig kan de det!

Sådan tilmeldinger du dig lettest
- Tilmeld dig online
- Email til tilmelding@markedsforing.dk
- Ring på telefon 3811 8787

Afbestillingsbetingelser
Afbestilling skal ske skriftligt. Ved afbestilling indtil 30 dage før afholdelsen betales 15 % af konferenceafgiften. Fra dette tidspunkt betales det fulde beløb. Bliver du forhindret i at deltage, er du velkommen til at give din plads til en kollega. Eventuel medlemsrabat kan ikke overdrages.

Tidspunkt

Onsdag 14. juni fra 09.15 - 16.302017-06-14 09:15:002017-06-14 04:30:00Europe/CopenhagenMarkedsføringsdagen 2017Dansk Markedsføring inviterer alle danske marketeers til 8 timers marketingoplevelser i international topklasse Marketing gennemgår i disse år nogle teknologiske tigerspring. Marketing er blevet til MarTech og de kreative Madmen erstattes i stigende grad af Kodepirater, UX fightere og Watson yngel. Marketing skal kende kunderne på et helt andet niveau end tidligere, og være i stand til at agere og reagere i realtid på denne indsigt. Kundeoplevelsen er nøglen tiCPH-konference, DGI-byen, Tietgensgade 65, 1704 København VDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 2 995,00 (Kr 3 743,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 3 495,00 (Kr 4 368,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • DGI Byen / CPH Conference
    CPH-konference, DGI-byen, Tietgensgade 65, 1704 København V

Partnere

  •  

     

     

     

     

     

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

Relaterede artikler