Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
New Retail Day 2018
Body: 

New Retail Day 2018

-oplev det nyeste nye d. 17. april

Tænk nyt og deltag på New Retail Day 2018 og bliv inspireret af detailhandelsfornyelse, præsenteret af brancheinnovatører fra Danmark og fra hele verden.

Danske kunder tager det sidste nye til sig som aldrig før. De er omstillingsparate og lærenemme, når det gælder en god handel. Dansk detailhandel udfordres af nye udbydere, forbrugervaner og konkurrenter. Og den klassiske butik skal finde et nyt og levedygtigt ståsted.
 
Skal kunderne blive i butikken, kræver det nytænkning og fornyelse.
 
Forbrugerne efterspørger nye servicekoncepter, nye varer, nye kanaler, nye oplevelser, beliggenheder og nye partnerskaber. Nye former for købmandsskab i det fysiske og digitale møde med butikken. 
 
Hør bl.a. indlæg om: 
 
Nye trends og købsadfærd: 
  • Cate Trotter, Head of trends, Insider Trends om Futureproof Retail Ecosystems
Innovation og kundeoplevelser: 
  • AUDI
Nye varekoncepter:
  • Homemate, Eric-Alan Rapp, Co-founder og CEO
  • 7-eleven, Morten vedel, Commercial Director
Ny markedsføring:
  • Lena Gaarde, CMO, IKEA: Fra massekommunikation til dialogkommunikation
  • Jan-Ulrich Otto, Nordic Head of Marketing, Gameloft: Spændende international case om Gaming in retail.
Nye salgsformer:
  • Thomas Pedersen, Adm. Dir, Winefamly
Nye Kundeoplevelser:
  • Ian Wisler-Poulsen, Customer Experience Manager, Tivoliakademiet: Tag ansvar for kundeoplevelsen
Nye detailhandelskoncepter:
  • Michael Ejby, Head of eCommerce i Dansk Supermarked Group: Wupti platformen som alternativ til Amazon 
 
Programmet er under udarbejdelse og opdateres løbende

 

 

 

Tidspunkt

Tirsdag 17. april 2018 (Kl. 08.30-17.00)2018-04-17 08:30:002018-04-17 05:00:00Europe/CopenhagenNew Retail Day 2018New Retail Day 2018-oplev det nyeste nye d. 17. aprilTænk nyt og deltag på New Retail Day 2018 og bliv inspireret af detailhandelsfornyelse, præsenteret af brancheinnovatører fra Danmark og fra hele verden.Danske kunder tager det sidste nye til sig som aldrig før. De er omstillingsparate og lærenemme, når det gælder en god handel. Dansk detailhandel udfordres af nye udbydere, forbrugervaner og konkurrenter. Og den klassiske butik skal finde et nyt og levedygtigt ståsted. Skal kunderne blive i butikken, kræver det nytænkning og fornyeTurbinevej 1, 2860 SøborgDansk Markedsføring & Detailforum

Kursuspris

  • Medlempris Kr 2 995,00 (Kr 3 743,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 3 595,00 (Kr 4 493,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • AUDI Gladsaxe
    Turbinevej 1, 2860 Søborg

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Detailforum

Relaterede artikler