Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Silicon Valley Study Tour
Body: 
Kom og vær en del af en eksklusiv gruppe af CEO’s, marketingchefer, brand managers, digitale eksperter og tilsvarende gode folk fra både kunde- og bureausiden, der tager en uge til Silicon Valley og San Francisco for at høre, se og mærke det allernyeste fra dalen.

Program:
Ugens program er en god blanding af besøg hos nogle af de helt store virksomheder i Silicon Valley og downtown San Francisco, organisationer indenfor forskning og design af innovation og teknologi samt møder med en række spændende tech start-ups indenfor salg, marketing, customer engagement, data, SoMe mv. Rundt om det faglige program bliver der fællesmiddage, og vi lægger op til, at vi hver dag sidst på dagen mødes over et glas øl/vin for at vende dagens oplevelser, netværke og lære hinanden bedre at kende.

 
Vi bor på 4-stjernede hoteller i hhv. Palo Alto og San Francisco – tre dage hvert sted. Mandag til fredag d. 17. september-21. september har vi fuldt program og besøger virksomheder, møder inspirerende mennesker og netværker i gruppen. Vi besøger bl.a. Google, Facebook, Cadreon, Twitter, Stanford University og Salesforce. (Ret til ændringer og tilføjelser i programmet forbeholdes).

Læs mere om programmet her..

 
Inden afrejsen holder vi et informationsmøde med praktiske detaljer og mulighed for at møde de andre deltagere på turen.

Turen er arrangeret af et partnerskab mellem, Dansk Markedsføring, TCC og MARVELOUS.

 
Pris og tilmelding:
DKK 29.000 ekskl. moms (medlemmer af Dansk Markedsføring) og DKK 31.000 ekskl. moms (ikke-medlemmer af Dansk Markedsføring).
 
Inkluderet i prisen er 5 dages unikt fagligt program, 2×3 overnatninger på 4* hotel i Palo Alto og San Francisco, 2 fællesmiddage på en restaurant i Palo Alto og i San Francisco, daglig bustransport til fælles arrangementer og det faglige program.
Prisen dækker ikke din rejse, morgenmad, frokoster og middage (undtagen de to fællesmiddage).

Vi anbefaler hurtig tilmelding, da turen har et begrænset antal pladser.

Deltagerantallet er begrænset til 30. Turen gennemføres ved minimum 15 tilmeldinger.
 
Tilmelding er bindende. Skulle du blive forhindret i at deltage, kan du overdrage din plads til en anden person. 
 

Tidspunkt

Søndag 16. september 2018 fra 09.00 - Lørdag 22. september 2018 16.002018-09-16 09:00:002018-09-22 04:00:00Europe/CopenhagenSilicon Valley Study TourKom og vær en del af en eksklusiv gruppe af CEO’s, marketingchefer, brand managers, digitale eksperter og tilsvarende gode folk fra både kunde- og bureausiden, der tager en uge til Silicon Valley og San Francisco for at høre, se og mærke det allernyeste fra dalen.Program:Ugens program er en god blanding af besøg hos nogle af de helt store virksomheder i Silicon Valley og downtown San Francisco, organisationer indenfor forskning og design af innovation og teknologi samt møder med en række spændende tech start-ups indenfor salg, marketing, customer engagement, data, SoMe mv. Rundt om det faglige program bliver der fællesmiddage, og vi lægger op til, at vi hver dag sidst på dagen mødes over et glas øl/vin for at vende dagens oplevelser, netværke og lære hinanden bedre at kende. Vi bor på 4-stjernede hoteller i hhv. PaloNordre Fasanvej 113-115, 1. 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring, TCC og MARVELOUS

Kursuspris

  • Medlempris Kr 29 000,00 (Kr 36 250,00 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 31 000,00 (Kr 38 750,00 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

Partnere

  • Turen udbydes i samarbejde med: 
                 

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring, TCC og MARVELOUS

3 Gode grunde

  1. Besøg nogle af verdens mest innovative virksomheder
  2. Netværk med en gruppe af CEOs, CMOs og Digitale eksperter
  3. Hør det nyeste indenfor digital marketing transformation & innovation
”Mit ønske om tilgang af ny viden, gode dialoger og lære nye, spændende mennesker at kende blev til fulde indfriet. Klar overvægt af interessante besøg og foredragsholdere. At turen derudover også bød på gode og centralt beliggende hoteller, minimal transport fra sted-til-sted samt god planlægning gjorde kun oplevelsen større. Glæder mig til studierejsen i 2018”
SØREN FLEMMING LARSEN, ADM. DIREKTØR / CEO - INTERFLORA
"Turen til Silicon Valley i 2017, var en fantastisk oplevelse af flere årsager. Det faglige program var i top, turen velkoordineret og med en god balance mellem fagligt indhold og networking. Endeligt, og nok vigtigst af alt, var at selve deltagergruppen, var en sammensætning af gode mennesker, hvor der på kort tid blev knyttet nære bånd og delt mange hyggelige øjeblikke. Alt i alt en tur, som jeg på det varmeste kan anbefale."
MADS JENSEN, CCO - SØSTRENE GRENES IMPORT A/S
”Very well-organised week with lots of interesting input from the big tech companies as well as start-ups – and I also really enjoyed the networking part of discussing digital trends and challenges with my peers from other companies”
SR. DIRECTOR, MARKETING, DANISH, GLOBAL COMPANY
”Studieturen til Silicon Valley var en oplevelse af de bedre. Jeg oplevede et højt niveau i de fagligt inspirerende og berigende virksomhedsbesøg, spændende netværksmuligheder blandt de øvrige deltage, som var en meget motiveret gruppe af medrejsende. Læg dertil, at logistikken fungerede uden problemer og dagene var mættet med oplevelser. Jeg kan klart anbefale deltagelse.”
GRETHE FUGLEHOLM BERG, CCO DIREKTØR & PARTNER - AMBITION
1
2
3
4