Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

custom add this

Image: 
Titel:
Social Media Manageren I - III
Body: 
Bliv ekspert inden for SoMe Management
Deltag på dette intensive forløb, der klæder dig på til at få succes på de sociale medier. Forløbet er sammensat af tre separate kurser af en dags varighed. 
 
Deltag på alle tre kurser og:
- Lær at sætte en strategisk ramme om dit arbejde med sociale medier i markedsføringen og opnå større effekt.
- Bliv klædt på til at arbejde community- og indholdsorienteret med jeres tilstedeværelse på de sociale platforme.
- Forstå hvilke KPI’er, der er de rigtige for jer, samt hvordan du måler og fremviser en bundlinje ved resultaterne.
 
SoMe Manageren I - Social Media Strategy (22. maj)
Dette første kursus gør dig i stand til at sætte en strategisk ramme om jeres arbejde med sociale medier i markedsføringen og at opnå større effekt.
Emner på kurset er bl.a:
 
- Analyse af udfordringer og potentialer for jeres virksomhed/organisation – hvor er vi, hvor vil vi hen?
- Etablering af forretningsformål med brug af sociale medier – hvad er det, vi vil opnå med sociale medier?
- Målgruppeanalyse – hvad ved vi om målgrupperne, hvor finder vi dem?
- Beskrivelse af indholdstaktikker i forhold til kanaler og målgrupper – hvordan bruger vi de forskellige kanaler?
- Opstilling af KPI-model – hvordan etablerer du sammenhæng ml. forretningsmål og metrikker i kanalerne?
- Din egen rolle – Hvad kræver indsatsen af dig og dine kolleger?
- Planlægning - Hvordan opstiller vi realistiske planer for udvikling af indsatsen og de opnåede resultater?
 
SoMe Manageren II: Community Management (6. juni)
Det andet kursus i det samlede Sociale Medier Management forløb klæder dig på til at arbejde community- og indholdsorienteret med jeres tilstedeværelse på de sociale platforme. Du får værktøjerne til at sikre, at planlægning og indholdsproduktion, og den vigtige dialog med brugerne optimeres, så relationer opbygges og vedligeholdes uden at det tager al jeres tid.
Emner på kurset er bl.a:
 
- Kampagneplanlægning - hvilke trin skal man igennem, og hvordan skaber man samtidig langsigtet værdi?
- Kanalvalg - hvad gør man hvor, hvem er tilstede der, og hvordan udnytter vi bedst mulighederne?
- Content marketing taktikker
- Indholdskalendere og andre planlægningsværktøjer
- Brug af social media management løsninger - hvad kan de og hvilken passer til jer?
- Dialog, krisestyring og community management
- Identifikation af ambassadører og samarbejde med bloggere, vloggere og andre influencers.
 
SoMe Manageren III: Analyse, effektmåling og dokumentation (20. juni)
Dette tredje og sidste kursus i forløbet er tilrettelagt for at give dig overblik over KPI’er og deres sammenhæng med den overordnede strategi, samt de værktøjer, der kan hjælpe dig. 
Emner på kurset er bl.a:
 
- Opsætning af KPI’er, der passer til din indholdsstrategi, annoncestrategi og kunderejsen
- Samspillet mellem KPI’er på sociale medier og andre kommunikationskanaler
- Værktøjer til måling og styring af din indsats – hvad passer bedst til dit behov?
- Overvågning på sociale medier (bl.a. Overskrift.dk, Infomedia, Meltwater) – hvad betyder det for din forretning?
- Sociale mediers effekt på bundlinjen – hvordan viser du værdien af jeres indsats?
 
Kurset henvender sig til: 
SoMe Manageren henvender sig til dig, som allerede kender og har praktiske erfaring med de forskellige sociale medier i markedsføringen. Du kan være social media manager, content manager eller marketing manager og har ansvar for at styrke og skabe sammenhæng i indsatsen på de sociale platformne. 
 
Vi lægger i kurset vægt på social media management som praktisk håndværk set i et strategisk perspektiv og du skal være parat til at deltage aktivt såvel i undervisning som øvelser, hvor vi videndeler omkring erfaringer og problemstillinger til fælles nytte.
 
Deltager du i alle tre moduler vil der i løbet af kurset være mulighed for at planlægge, eksekvere og måle effekten af en udvalgt aktivitet på jeres sociale medier - og få coaching og feedback undervejs. 
 
Underviser:
Ronni Tino Pedersen, CEO og partner, Untold

Tidspunkt

Mandag 22. maj fra 09.00 - 16.00
Tirsdag 6. juni fra 09.00 - 16.002017-06-06 09:00:002017-06-06 04:00:00Europe/CopenhagenSoMe Manageren I - IIIBliv ekspert inden for SoMe ManagementDeltag på dette intensive forløb, der klæder dig på til at få succes på de sociale medier. Forløbet er sammensat af tre separate kurser af en dags varighed.  Nordre Fasanvej 113-115 1. sal, 2000 Frederiksberg
Tirsdag 20. juni fra 09.00 - 16.002017-06-20 09:00:002017-06-20 04:00:00Europe/CopenhagenSoMe Manageren I - IIIBliv ekspert inden for SoMe ManagementDeltag på dette intensive forløb, der klæder dig på til at få succes på de sociale medier. Forløbet er sammensat af tre separate kurser af en dags varighed.  Nordre Fasanvej 113-115 1. sal, 2000 Frederiksberg

Kursuspris

  • Medlempris Kr 9 995,00 (Kr 12 493,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 11 995,00 (Kr 14 993,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113-115 1. sal, 2000 Frederiksberg

Arrangeret af

Relaterede artikler