Articles tabs

Courses tabs (CT)

  • Endnu en bronzeløve til Danmark

    På årets sidste Cannes Lions-aften blev antallet af danske løver øget fra seks til syv, da &Co. vandt bronze i Film. Se også den samlede danske løve-høst og aftenens Grand Prix-vindere her.

    22. juni 2018
  • Første danske guld i Cannes

    MediaCom Beyond Advertising leverede teamet til Film-kategorien i Young Lions. Og teamet leverede varen: Guld for en konstruktiv tilgang til kvinders uomgængelige rolle i uddannelse og udvikling.

    22. juni 2018
  • Bolia og Uncle Grey atter i fin finale

    To danske arbejder, begge signeret Bolia og Uncle Grey, er i finalen ved årets Euro Effie Awards, hvor Europas mest effektive marketingindsatser hædres. 

    20. juni 2018
  • Her er årets bedste design

    Too Good To Go, LEGO House, BIG, Danfoss og Joe & The Juice - og en vis juletræsfod fra Røde Kors og Hjaltelin Stahl - var blandt vinderne, da dette års Danish Design Award-trofæer forleden blev uddelt. Se alle vinderne her.

    30. maj 2018
  • CCA 2018: Her er vinderne

    Danske bureauer, kreative og annoncører blev fredag aften hyldet med rekordmange priser ved Creative Circle Award 2018. ”Dansk kreativitet arbejder sig op på den internationale skala”, mener CCA-formanden. Se alle årets vinderne her.

    25. maj 2018
  • Her er årets FDIH-vindere

    Nemlig.com vandt den fornemste pris, Guldprisen, da FDIH kårede årets e-handelsvindere. Brdr. Dahl blev hædret for femte gang, og Agillic fik et skulderklap som leverandør af årets bedste værktøj.

    25. maj 2018
  • Fin dansk høst ved EM i PR

    Geelmuyden Kiese fik en pris, mens Halo.agency og Holm Kommunikation blev belønnet med Certificates of Excellence, da årets EM i PR forleden løb af stablen i Amsterdam.

    25. maj 2018
  • Fornem hyldest til Trump-bussen

    13 kampagner fra hele verden er kåret som vindere af WARC’s Award Effective Innovation – og Uncle Greys Trump-bus for SF er med en earned media value på over 100 mio. kroner en af dem. Og casen har endda fået en ekstra hæder.

    25. maj 2018
  • Danskere tager global maraton-pris

    To studerende ved DMJX-Kreativ Kommunikation har snuppet førstepladsen ved den internationale kreative konkurrence Young Glory Student Competition – reklamebranchens svar på Tour de France for unge kreative.

    24. maj 2018
  • Prisregn over unge danske kreative

    Ungdoms-konkurrencen ved D&AD – New Blood – har i år kåret ikke færre end seks teams fra Kreativ Kommunikation på DMJX og en trio fra Reklamelinjen som vindere. Og der er endnu mere at glæde sig over – læs bare med her.

    18. maj 2018
  • Stærk dansk pris-høst i New York

    15 danske shortlister blev vekslet til otte stykker metal – fire af sølv og fire af bronze - ved årets New York Advertising Festival i går aftes. Tre bureauer deler det fornemme rov.

    18. maj 2018
  • Fine danske meritter i New York

    Fire danske bureauer, Carlsberg og LEO Pharma kunne gå fra årets The One Show med Merits. Den eneste "danske" blyant, af bronze, gik til Bacon CPH for IKEA-film instrueret af Martin Werner.  

    18. maj 2018
  • Dansk bureau vinder guld i Rom

    Mediebureauet OMD Danmark vinder Guld i kategorien ’Best Use of Programmatic’ til Festival of Media Global Awards 2018 med en fremragende case for Volkswagen.

    16. maj 2018
  • DK’s skarpeste award-hjerne søges

    Creative Circle Award kårer i år en ”Creative Circle Champion” og skyder dermed jagten på Danmarks skarpeste award-hjerne i gang. Og der er store præmier på spil - herunder ikke mindst en plads i næste års jury. 

    15. maj 2018
  • Dansk trio i Future Lions-finale

    En kreativ trio med studie-afsæt i Reklamelinjen er shortlistet ved den prestigefulde konkurrence Future Lions, der løber af stablen i Cannes i næste måned. Se casen her.

    15. maj 2018
  • Her er årets danske VM-dommere

    Liquidminds og Anthill Agency leverer profiler til jury-hvervet under VM i reklame, mens profiler fra Radius, & Co., Publicis og Robert/Boisen & Like-minded er med til at udvælge, hvilke arbejder der shortlistes.

    09. maj 2018
  • Prisregn over Hummel og Envision

    Et foreløbigt to år gammelt parløb mellem Envision og Hummel ser ud til at have ramt en international kreativ nerve. Seneste anerkendelse lyder på hele fire Clio Awards.

    04. maj 2018
  • 9 gange platin til danske kreative

    Resultaterne fra den kreative pris Muse Creative Awards indløb forleden, og det blev til hele ni gange platin til danske kreative, annoncører og bureauer. Se hvem her.

    02. maj 2018
  • Årets Rambuk fornyr sig

    Dansk Markedsføring uddeler for 14. gang Årets Rambuk, der hylder de bureauer og annoncører, som sætter en høj standard for det mediestrategiske arbejde. Og nu er det tid til at sende de bedste danske cases ind til bedømmelse.

    01. maj 2018
  • 4 Wood Pencils til Danmark

    D&AD er efter flere kreatives opfattelse det sværeste award-show at triumfere ved. Ganske enkelt fordi der uddeles færre statuetter. Derfor er det fornemt, at fire danske bureauer fik hver sin Wood Pencil med hjem fra London.

    26. april 2018