Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Møbelkæmpe vælger dansk bureau

    IDdesign, der bl.a. står bag Ilva og Idemøbler, vil skærpe møbelkædens profil i Mellemøsten og Sydeuropa. Til den opgave er valgt et nyt bureau. Og det er dansk.

    19. januar 2017
  • Bureau i vækst skifter CEO

    Det digitale bureau Waimea, der bl.a. har Jørgen Lindegaard i ejerkredsen, har fået godt gang i butikken og skruer nu yderligere op for tempoet med en ny CEO. Planen er at fordoble medarbejderantallet og investere massivt i såvel udvikling som salg i 2017.

    17. januar 2017
  • Cleantech-gigant vælger Umwelt

    Den danske virksomhed Brunata, der leverer forbrugs-regnskaber og målesystemer til boliger og bygninger i 17 europæiske lande, har valgt Umwelt som ny bureaupartner.

    16. januar 2017
  • Bureauejere vil disrupte bannermarkedet

    Ejerne bag bureauet Sunrise er i luften med et nyt selskab og en ny platform, der skal gøre det muligt for annoncører, uden hjælp fra bureau eller webudvikler, selv at udvikle, versionere og publicere HTML5-bannerkampagner.

    13. januar 2017
  • Globalt choko-brand vælger Co+

    Den lettiske chokoladefabrikant Pure Chocolate vil relancere brandet globalt med en kombination af nordisk elegance og lettisk kulturarv. Danske Co+ er valgt som bureau.

    12. januar 2017
  • Hjemmeværnet vælger bureau

    Hjemmeværnet og Kunde & Co skriver kontrakt for anden gang i træk. Det fortsatte samarbejde skal styrke Hjemmeværnets omdømme og fortsat sikre rekruttering og fastholdelse af Hjemmeværnets frivillige soldater.

    12. januar 2017
  • OK vælger bureau på B2B

    Energiselskabet OK ønsker at styrke sin kommunikation til erhvervssegmenterne, og til dét formål har man valgt at samarbejde med et aarhusiansk bureau, der har specialiseret sig i netop B2B.

    11. januar 2017
  • Hvad blev der af planneren?

    En vigtig kompetence er tilsyneladende gledet ud af bureauerne. Det er planneren, der burde ”eje” indsigten, briefer de kreative og sikrer broen mellem forbrugerne og virksomheden.

    11. januar 2017
  • Ungt bureau har vind i sejlene

    SMAC Agency, der repræsenter influencers på tværs af sociale medier inden for bl.a. mode, livsstil, sundhed og mad, har føjet endnu et par kendte navne til klient- og kundelisten - og udvidet medarbejderstaben.

    10. januar 2017
  • Lille bureau går globalt

    Mediaworkers Group går globalt med datterselskabet Colibo. ”Virksomheder vil effektivisere forretningen, og det vil ske bl.a. via dynamiske digitale arbejdspladser”, mener investoren Stig Hølledig, der er med på rejsen.

    10. januar 2017