Onsdag 10. februar 2016
  • 10. feb 16 Bureauer

    Lidl vælger nyt bureau

    Detailkæden Lidl har været igennem en pitch på mediebureaufronten, og nu er den afsluttet. Valget faldt på MEC, der for nylig også har føjet Waoo! og Q8 til kundelisten.

    læs mere
  • 10. feb 16 Bureauer

    Endnu et jysk bureau til KBH

    Det vejlensiske bureau Skybrud.dk er seneste eksempel på provinsbureauer, der åbner kontor i København. Samtidig er et nyt advisory board med bl.a. Poul Mikkelsen på plads. ”Vi åbner primært i København for at styrke rekrutteringen”, lyder meldingen.

    læs mere
  • 09. feb 16 Bureauer

    Dansk bureau køber op i Norge

    Det danske community-bureau, Very, har købt sig ind i et ungt, Oslo-baseret bureau med bl.a. brands som Pernod Ricard og ComeOn på kundelisten. Det norske bureau skifter nu navn til Very Oslo.

    læs mere
  • 05. feb 16 Bureauer

    Stor kunde til nyt konsulenthus

    Finanssektoren oplever en kraftig disruption. Ønsket om at styrke sin relevans for de 55.000 medlemmer og det omkringliggende samfund, får Finansforbundet til at forberede sig på fremtiden. Det nye brand consultancy Charter Five står bag.

    læs mere
  • 05. feb 16 Bureauer

    Bureau skruer på strategien

    Det digitale bureau HTML24, der har specialiseret i at levere kode til apps, websites og meget andet, har brugt det forgangne år til at justere forretningsmodellen. Omsætning og resultat før skat dalede derfor i 2015 i forhold til året før.

    læs mere
  • 04. feb 16 Bureauer

    Ungt bureau henter ny strateg

    Efter kort tid rykker fodboldklubben Brøndby IF’s partner- og eventchef igen tilbage til bureau-verdenen. Denne gang til et bureau med vokseværk - og kontorer i Odense og København.

    læs mere

Sider