Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Danskere designer for FN

    Randers-virksomheden Phoenix Design Aid har indgået en rammeaftale på webudviklings-services og grafisk design til et FN-agentur i Geneve. Aftalen har et samlet budget på omkring seks mio. kroner.

    21. februar 2017
  • Mediebureauet der også vil være kreativt

    Årets Gunn Report samlede for nylig de mest prisvindende bureauer i hele verden, og her er &Co og UncleGrey vanen tro de stærkeste danske kort. Men på en delt tredjeplads dukker et mediebureau op.

    21. februar 2017
  • Lakrids-brand vælger bureau

    Lakrids by Johan Bülow står foran en omfattende digitalt gearskifte, og til at hjælpe med det har man kontraheret med et digitalt designbureau, der ikke er uvant med succesfulde danske brands.

    21. februar 2017
  • Vis dine kunder, at du elsker dem

    Virksomheder bør lære kunderne væsentlig bedre at kende og bestemme sig for at skabe markante oplevelser for dem, mener Stiig Binggeli fra Brandhouse. Kun på den måde, kan man holde på dem.

    21. februar 2017
  • Dansk bureau hjælper spilgigant

    Da spil-koncernen Unibet Group fornylig skiftede navn til Kindred Group, valgte man det kreative, danske digitalbureau Suzumuchi til at skabe en VR-baseret teambuilding-proces for koncernens 1.100 medarbejdere.

    21. februar 2017
  • Jobopslag er blevet kæmpehit

    En ledig kontaktchef-stilling hos reklamebureauet Fireball er blevet noget af et tilløbsstykke. På bare en uge har over 1.600 branchefolk været inde for at teste det usædvanlige rekrutteringsværktøj, der også har givet newbizz-møder.

    20. februar 2017
  • Om 20 år spiser du insekter

    Et forskningsprojekt fra designbureauet Pearlfisher har identificeret fire globale, kulturelle mega-trends, som alle fødevarebrands bør være opmærksomme på. De påvirker nemlig den måde, vi spiser og drikker på i fremtiden.

    20. februar 2017
  • Gotcha vinder stor kunde

    Efter en budrunde har rengøringsselskabet Alliance+ valgt de nordjyske bureaufolk i Gotcha som ny bureaupartner.

    17. februar 2017
  • IBM-hæder til danskere i Las Vegas

    Houston Analytics er blevet belønnet med en fornem pris af it-giganten IBM i Las Vegas. Det danske martech-selskab Agillic har stor andel i hæderen.

    17. februar 2017
  • Danske Falcon fordobler i USA

    Væksten skyldes især en stor amerikansk interesse i at forbedre kundeoplevelsen på de sociale medier. Det er sjette år i træk, at Falcon.io leverer flotte væksttal.

    17. februar 2017