Lørdag 13. februar 2016
  • 12. feb 16 Bureauer

    Alka vælger nyt bureau

    Forsikringsselskabet Alka vil skabe Danmarks bedste kundeoplevelse på forsikringsområdet - og har valgt et bureau som ny dialogpartner på vej mod det ambitiøse mål.

    læs mere
  • 12. feb 16 Bureauer

    Content-bureau med vind i sejlet

    Det unge content marketing-bureau Knowtheirname er kommet solidt fra start i 2016. Tre nye kunder er kommet til, heriblandt butikskæden Wagner.

    læs mere
  • 12. feb 16 Bureauer

    PR-ægteskab holder på femte år

    Klarlund, en af landets mest anerkendte forhandlere af kvalitetsure og high-end smykker, har for femte år i træk valgt Crosstown Kommunikation som PR-samarbejdspartner.

    læs mere
  • 11. feb 16 Bureauer

    Bureau opruster igen

    Radius Kommunikation fortsætter rejsen fra traditionelt PR-bureau til leverandør af integreret kommunikations- og forretningsudvikling i kølvandet på et stærkt 2015. Denne gang udvides forretningen med en profil inden for branding og identitet.

    læs mere
  • 11. feb 16 Bureauer

    Marketing sidder fast digitalt

    Forbrugerne er blevet hybride og efterspørger løsninger, hvor det fysiske og det digitale går op i en højere enhed. Men marketing er stadig parkeret på den digitale platform. Hvis bureauerne igen skal være foran forbrugerne, så skal der nye kompetencer til.

    læs mere
  • 11. feb 16 Bureauer

    Rum til kreativitet skaber idéer

    Kan man være innovativ og nytænkende i det samme rum, som man for to minutter siden stressede over en deadline i? Er hjernen i stand til lynhurtigt at skifte fra at skulle registrere timer og besvare mail til at udvikle originale og stærke koncepter?

    læs mere

Sider