Torsdag 30. oktober 2014
  • 30. okt 14 Bureauer

    E-types: Nu med reklamefilm

    Design- og brandbureauet e-Types har kreeret visuel identitet og lanceringskampagne for Wimps nye musiktjeneste, Tidal. Bureauet har også instrueret og produceret en Tidal-film.

    læs mere
  • 29. okt 14 Bureauer

    Kampagne søger ingeniører

    Ny kampagne skal få danskere til at ændre opfattelse af ingeniørfaget. En række reklamefilm, som portrætterer unge autentiske ingeniører, skal få flere danskere til at uddanne sig til ingeniører. Bag kampagnen står bureauet BOCCA

    læs mere
  • 29. okt 14 Bureauer

    Sådan udveksles kreative ideer

    Havas står bag nyt tiltag som skal frem udvekslingen af ​​idéer på tværs af bureaunetværket. 20 medarbejdere bliver sendt rundt mellem bureauernes kontorer i New York, London og Paris og skal dele deres erfaringer via blogindlæg og sociale medier.

    læs mere
  • 29. okt 14 Bureauer

    Møbelkæmpe vælger Submarine

    Nordens største møbelproducent, norske Ekornes, som er bedst kendt for varemærkerne Stressless og Svane, vælger nu at satse på et lille, dansk bureau. Det drejer sig om Submarine, som har de to tidligere Leo Burnett og Black Network-profiler Anders Majgård og Mikael Aunvig i spidsen. Bureauet holder til i Vognmagergade i København sammen med Yellow.

    læs mere
  • 28. okt 14 Bureauer

    Danske bureauer hædret i nat

    The Liberation for ONLY fra UncleGrey og Coinoffers for McDonald’s fra DDB og OMD vandt i nat henholdsvis guld og bronze ved IPA Effectiveness Award i London. UncleGrey fik i tilgift en specialpris for ”Best Multi Market”. Og så var der ”næsten-dansk” sølv.

    læs mere
  • 27. okt 14 Bureauer

    Digitalt bureau øger på film

    For Aarhus-bureauet Heyday er udgangspunktet altid digitalt, men det seneste år er film også blevet en væsentlig del af virksomhedens profil. Senest har bureauet haft succes med ”De Danske Baconfans” - en fiktiv docusoap på Facebook udviklet for Tulip Bacon. Se den seneste film her.

    læs mere

Sider