Torsdag 29. januar 2015
  • 29. jan 15 Bureauer

    Nyt bureau til Roskilde Festival

    Europas næststørste musikfestival vil være bedre til - internt - at fortælle historien om, hvordan man adskiller sig fra de mange internationale kædefestivaler. Mål: At øge forståelse og brand-engagement blandt de cirka 30.000 frivillige. Det skal et nyt bureau hjælpe med.

    læs mere
  • 28. jan 15 Bureauer

    Royal Beer vælger nyt bureau

    Faxe-bryggeriet Royal Unibrew har valgt Revolt til at sætte øget fokus på earned media og community i markedsføringen af Royal Beer-porteføljen.

    læs mere
  • 28. jan 15 Bureauer

    Brillegigant satser dansk

    GrandVision, der bl.a. er medejer af Synoptik og er repræsenteret i 41 lande, indleder et nyt samarbejde med danske Data Intelligence, der er eksperter i salgsmodellering.

    læs mere
  • 27. jan 15 Bureauer

    Norsk bureau stormer ind i DK

    Norske Solid Media Group, der er specialister i markedsføring via sociale kanaler, har købt danske SkandiaWeb. Dermed er et nyt, nordisk digitalbureau med over 100 medarbejdere født.

    læs mere
  • 26. jan 15 Bureauer

    Weber satser på UncleGrey

    Det danske bureau UncleGrey er udset til at føre Weber-Stephens danske marketingmodel ud i Europa. Ny kampagne lanceres i marts.

    læs mere
  • 26. jan 15 Bureauer

    Posten vælger mediebureau

    PostNord har indgået aftale med et mediebureau for koncernens nordiske virksomhed. Se her, hvem valget faldt på.

    læs mere

Sider