Fredag 29. maj 2015
  • 28. maj 15 Bureauer

    50 mio. til dansk mediebureau

    Det danske mediebureau Blackwood Seven, der rummer tunge profiler fra såvel den digitale som traditionelle reklamebranche herhjemme, går nu ind på det tyske marked. Virksomheden har samtidig rejst 50 mio. kr. i ny kapital.

    læs mere
  • 27. maj 15 Bureauer

    UncleGrey tjener penge

    UncleGrey har knoklet 10 år for at vende skuden og det er lykkes. 3,2 mio. kr. på bunden lyder ikke af meget, men det er 10 år siden tallene har været sorte, og med en forstærkning af Thomas Ilum som kreativ direktør er bureauet på rette vej.

    læs mere
  • 26. maj 15 Bureauer

    En skovl er en skovl

    Hvem vil arbejde med reklame? Nej vel, puha, det vil intet moderne menneske? ”Jo, det vil vi da godt,” siger Bjarne Spellerberg, der sammen med Peter Boye er kommet godt i gang efter et år i et oprørt marked.

    læs mere
  • 22. maj 15 Bureauer

    Rockwool vælger nyt bureau

    Rockwool har efter en pitch valgt et nyt bureau til en B2B-kampagne. Læs her, hvem valget faldt på.

    læs mere
  • 22. maj 15 Bureauer

    Lego, Lego og atter Lego

    De jyske klodsproducenter hos Lego scorede hattrick i går, da de for tredje år i træk ”vandt” Berlingske Business Magasins Imageanalyse. Novo Nordisk var igen nr. 2. ”Der er penge i et godt image,” lød det ved kåringen.

    læs mere
  • 21. maj 15 Bureauer

    Hong Kong-bureau åbner i DK

    Bureauet Constant har åbnet kontor i København. Bag virksomheden står Tem Hansen og hans partner fra Hong Kong, Tim Ho, der begge var med til at etablere Ogilvys digitale arm i Asien.

    læs mere

Sider