Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Nilfisk i digital rebranding

    Efter en række opkøb over de senere år har den mere end 100 år gamle, danske virksomhed Nilfisk nu sat strøm til en omfattende digital revitalisering. Partner på processen er det strategiske brand-bureau Make.

    23. september 2016
  • Jacobsen vokser - og får egen bar

    Carlsbergs husbryggeri Jacobsen har sat det lange ben foran i kategorien ”specialøl” - både på vækst og volumen. Og nu har brandet også fået sin egen special-designede bar - signeret bureauet Wonderland.

    22. september 2016
  • To bureauer bliver til ét

    Københavnske Adman Kommunikation og århusianske Factor X slår sig sammen. ”Tro det eller ej – men 2+2 bliver pludselig til 5”, lyder det bl.a. fra fusionsbureauets adm. direktør.

    19. september 2016
  • Bording køber instore-eksperter

    F. E. Bording har atter en gang oprustet på marketingfronten. Denne gang via opkøbet af instore-eksperterne fra Hecht A/S. Målet er at gøre Bording til en af de førende spillere på instore-markedet i Skandinavien.

    16. september 2016
  • Nyt kosmetikbrand vælger bureau

    ”Female empowerment” og SoMe kommer til at spille en central rolle, når det internationale kosmetikbrand 3INA indtager Norden. Et relativt nystartet dansk bureau hjælper til.

    14. september 2016
  • Bureau har rekord-omsætning

    Det skandinaviske kommunikationsbureau Geelmuyden Kiese har netop offentliggjort sit årsregnskab for 2015. Det viser en rekordhøj omsætning, men et fald i indtjeningen.

    13. september 2016
  • Børnefonden skifter bureau

    Børnefonden har set sig omkring i markedet og valgt nyt leadbureau som erstatning for Another. Valget faldt på Robert/Boisen & Like-minded.

    12. september 2016
  • Getty Images vælger bureau

    Det suveræne billedbureau Getty Images vil øge kendskabet omkring deres rådgivning og services, altså mere end billederne. Derfor har Getty indgået samarbejde med Kudos Kommunikation.

    09. september 2016
  • Hvad er din EksportScore?

    Succesfulde eksportvirksomheder har en EksportScore på over 70. Hvor høj er din? Det spørger EKF Danmarks Eksportkredit i en ny kampgane, fordi de vil i tættere dialog med danske eksportvirksomheder. btb.agency og fireball er bureauer på opgaven.

    08. september 2016
  • Ungt bureau fortsætter fremgang

    Bureauet Brems & Co., der opererer i krydsfeltet mellem traditionelle reklamebureauer og konsulenthuse, har godt gang i butikken. ”Det skyldes i høj grad efterspørgslen efter noget nyt i markedet”, mener stifteren.

    08. september 2016