Torsdag 31. juli 2014
  • 11. jul 14 Bureauer

    Pharma-gigant vælger Vertic

    En af verdens førende pharma-virksomheder inden for allergivacciner, danskbaserede ALK, har valgt Vertic som sit globale, digitale reklamebureau. For nylig udmøntede samarbejdet sig i en større event i København, hvor ALK i bedste virtual reality-stil sprang ud som vaskeægte ”digital first mover”.

    læs mere
  • 09. jul 14 Bureauer

    RelationshusetGekko er solgt

    Bording Koncernen har overtaget 55 procent af relations- og dialogbureauet RelationshusetGekko. Ledelsen udgøres fortsat af Jan Køhler og Maria Furbo, som tilsammen ejer de samme 45 procent, som de hele tiden har ejet. Partner og medstifter Finn Overgaard stopper på bureauet efter sommerferien.

    læs mere
  • 09. jul 14 Bureauer

    Arriva vælger nyt bureau

    Dialog og webbureauet Magnetix har fået til opgave at sikre Arriva Danmarks kunder en digital kundeoplevelse i topklasse. "Arriva er på mange måder en ønskekunde", siger bureauets CEO.

    læs mere
  • 08. jul 14 Bureauer

    Bureau får nyt navn - og look

    Et af landets ”ældre” bureauer, det efterhånden 22 år gamle Wowern har skiftet navn til Wonderfuel og fået nyt look. Men ellers fastholder bureauet sin mangeårige kernekompetence: detail-markedsføring.

    læs mere
  • 07. jul 14 Bureauer

    Øresundsbron i marketingudbud

    Øresundsbro Konsortiet har annonceret EU-udbud og indbyder til prækvalifikation på markedsføringen af den faste forbindelse mellem Danmark og Sverige, Øresundsbron. Reklamebudgettet ligger i dag hos Advance, mens IUM er mediabureau.

    læs mere
  • 03. jul 14 Bureauer

    Nyt bureau til Danske Spil

    Spilgigantens hjemmeside skal have en designmæssig make-over, og til det har man efter en bureaukonkurrence valgt det digitale bureau Think! Digital.

    læs mere

Sider