Torsdag 23. oktober 2014
  • 22. okt 14 Bureauer

    Bureau dropper Royal Unibrew

    Uenighed om ambitionsniveauet på den digitale Tak Rock-platform får nu bureauet Stupid Studio til at opsige et femårigt samarbejde med Royal Unibrew. ”Helt udramatisk”, lyder det fra parterne.

    læs mere
  • 22. okt 14 Bureauer

    Annonce-pilen peger nedad

    Markant vækst i brugen af digitale medier har ikke været nok til at rette op på et fald i den samlede annonceomsætning i årets første tre kvartaler, viser Kreativitet & Kommunikations Mediaindex.

    læs mere
  • 21. okt 14 Bureauer

    Nyt konsulenthus til de mindre

    Fire tidligere Netcompany-ledere har stiftet et nyt konsulenthus, Immeo. Målet er at realisere det uforløste digitaliseringspotentiale hos landets små- og mellemstore virksomheder.

    læs mere
  • 21. okt 14 Bureauer

    McCann gør det igen

    Det internationale awardshow Cresta Awards har offentliggjort årets vindere, og to af de kreative priser er - igen i år - landet i Danmark. Den ene hos McCann og Universal Music DK og den anden hos CZOO og Danish Crown. Sidste år vandt McCann bronze ved samme prisuddeling for ”Happy Flag” for Coca-Cola.

    læs mere
  • 17. okt 14 Bureauer

    Reklamefilm uden indsigt

    Ser man på den danske reklameblok, så er det afgjort ikke indsigterne, der driver reklamefilmene. Der er derimod masser af løse påstande, mere eller mindre kunstneriske forsøg samt en masse irrelevant støj, lyder det fra prisvindende dansk instruktør.

    læs mere
  • 17. okt 14 Bureauer

    Vietnam eller Vojens?

    Afgjort Vietnam, mener Carsten Conradt-Eberlin, der på sjette år står i spidsen for Color Clubs division i Saigon. Treholdsskift, High End-kvalitet og hastighed til markedet er afgørende, mener han.

    læs mere

Sider