Mandag 20. oktober 2014
  • 17. okt 14 Bureauer

    Reklamefilm uden indsigt

    Ser man på den danske reklameblok, så er det afgjort ikke indsigterne, der driver reklamefilmene. Der er derimod masser af løse påstande, mere eller mindre kunstneriske forsøg samt en masse irrelevant støj, lyder det fra prisvindende dansk instruktør.

    læs mere
  • 17. okt 14 Bureauer

    Vietnam eller Vojens?

    Afgjort Vietnam, mener Carsten Conradt-Eberlin, der på sjette år står i spidsen for Color Clubs division i Saigon. Treholdsskift, High End-kvalitet og hastighed til markedet er afgørende, mener han.

    læs mere
  • 16. okt 14 Bureauer

    Stort nordisk budget til Maxus

    Efter en nordisk pitch har kosmetik-kæmpen L’Oréal valgt GroupM-bureauet Maxus som nyt mediabureau. Dermed må Omnicom-gruppens PHD efter tre års samarbejde vinke farvel til kunden.

    læs mere
  • 16. okt 14 Bureauer

    Seniorrådgivere bag nyt bureau

    FRIDAY & Partners hedder et nyt kommunikationsbureau, der efter eget udsagn leverer ”toprådgivning i strategisk kommunikation.” Lars Bo Kirk og Mikael Baden er tidligere direktører hos Jøp, Ove & Myrthu.

    læs mere
  • 16. okt 14 Bureauer

    Butik løfter design-bureau

    Det danske design- og brandingbureau e-Types' satsning på en lille skriftypebutik i København giver nu bonus i form af nye internationale kunder. ”Playtype har været den helt rigtige PR-maskine for os”, lyder det fra bureauets direktør.

    læs mere
  • 15. okt 14 Bureauer

    Omnicom åbner i Aarhus

    Omnicom Media Group får flere og flere kunder i Jylland, og derfor åbner data-divisionen Resolution i Aarhus. Det forventes, at der skal ansættes mellem 10 og 15 medarbejdere i 2015.

    læs mere

Sider