Lørdag 25. april 2015
  • 23. apr 15 Bureauer

    Arla på jagt efter mediebureau

    Arla har skudt en pitch-proces i gang på 11 europæiske markeder. Herunder i Danmark. Carat, der har været Arlas mediebureau i næsten 12 år herhjemme, deltager i pitchen, der afgøres til oktober.

    læs mere
  • 21. apr 15 Bureauer

    Rekordresultat fra PR-bureau

    Help PR er vokset i 10 år i streg og lukkede 2014 med små 10 mio. kr. på bunden ud af en bruttoavance på små 19 mio. kr. ”Brug 95 pct. af tiden på kunderne, og send først en faktura når du lykkes,” lyder Mads Byders forklaring.

    læs mere
  • 17. apr 15 Bureauer

    Nordisk kunde til MediaCom

    Innovasjon Norge, der markedsfører Norge som turistmål, har valgt MediaCom som samarbejdspartner i Norge, Sverige og Danmark.

    læs mere
  • 17. apr 15 Bureauer

    Fynske bureauer fusionerer

    To odenseanske reklamebureauer, Fingerspitz og Idteam, har slået sig sammen under navnet... Fingerspitz. Det nye bureau har 19 medarbejdere.

    læs mere
  • 17. apr 15 Bureauer

    Lingerikæde vælger nyt bureau

    Wunderwear har valgt det bureau, som skal udvikle lingerikædens strategiske kommunikation, de taktiske lokal-eksekverbare tiltag samt kataloger. Se her, hvem opgaven gik til.

    læs mere
  • 15. apr 15 Bureauer

    Royalt flagskib rykker på nettet

    Forbrugerens første berøring med en luksusvare er ikke længere fysisk, men digital. Derfor har Royal Copenhagen indkapslet 240 års designhistorie i en "digital flagship store". Valtech står bag.

    læs mere

Sider