Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Stor konference vælger bureau

    Den store bæredygtighedskonference Sustainable Brands flytter i år den nordeuropæiske del af konferencen fra London til København, og man har valgt danske Refresh Agency som sit kommunikations- og PR-bureau.

    26. august 2016
  • Reklamebureau er også iværksætter

    For godt 10 år siden investerede reklamebureauet Advance i den nystartede virksomhed trioBike, som ville revolutionere markedet for ladcykler. Det er blevet til en lang og til tider slidsom vej fra idé til kommerciel succes.

    25. august 2016
  • Honda vælger bureau

    Honda sætter fart på kommunikationen i Danmark. Og envision er efter en sondering i markedet valgt af Honda til at stå for al den danske kommunikation. I sidste uge vandt det århusianske bureau yderligere en kunde efter en pitch.

    25. august 2016
  • Forbrugertilliden vokser igen

    Danskernes tro på fremtiden har fået det bedre. Tal fra Nielsen viser, at forbrugertilliden i Danmark er steget med syv point siden sidste kvartal. Og noget tyder på, at de positive takter er mere solide end sidste gang, indekset ramte dét niveau, lyder vurderingen fra analysehuset.

    24. august 2016
  • Emojis: Nu som analyse-værktøj

    Hvordan ser en koncert, festival eller anden kulturbegivenhed ud i emojis? Det kreative bureau Revolt har eksperimenteret med de små ikoner som analyseværktøj - og Roskilde Festival 2016 var prøvekanin.

    18. august 2016
  • Bureau satser stærkt på VR

    Virtual reality kan skabe en ny, og langt mere autentisk oplevelse for virksomheders interessenter. Det mener Søren Pedersen, Direktør for ADtomic, som står bag VisitDenmarks seneste VR-succes i samarbejde med 360 Production. Bureauet har selv investeret i teknologien.

    16. august 2016
  • Nu kan du træne billigt i DK

    Et nyt billigt træningskoncept, Urban Gym, dukker snart op i Danmark. Boye & Spellerberg, BlackwoodSeven og Help PR assisterer med lanceringen.

    16. august 2016
  • Design-Oscar til danske bureauer

    Red Dot Awards har fundet vinderne af 2016-priserne i Communication Design, der er blandt de mest eftertragtede i designverdenen. Og der er dansk hæder på listen igen i år. Indtil flere gange endda.

    16. august 2016
  • JYSK har valgt partner

    Fra 2017 overtager Agency Spring den grafiske produktion af tilbudsaviser for JYSK i 19 lande. Det drejer sig i runde tal om produktion af 1,5 milliarder aviser.

    15. august 2016
  • Fisketorvet digitaliserer plakaterne

    Clear Channel har fået endnu en digital kunde i folden. Denne gang er det storcenteret Fisketorvet, der fremadrettet satser på reklamebudskaber til shopperne via outdoor-udbyderens digitale skærme.

    11. august 2016