Lørdag 29. august 2015
  • 27. aug 15 Bureauer

    Creuna spiser lille bureau

    Det digitale bureau Creuna har overtaget kommunikations- og marketingbureauet Friendly Cph, hvis to partnere fremover kan skrive Creuna på visitkortet.

    læs mere
  • 27. aug 15 Bureauer

    Klausen + Partners opruster

    Der er godt gang i aktiviteterne hos dialog-bureauet Klausen + Partners, som netop har hentet endnu en Client Service Director ind. - Det går godt, lyder det fra bureauets direktør.

    læs mere
  • 27. aug 15 Bureauer

    Jagten på et stort reach

    Content skal ud, langt ud, og derfor indgår Gonzo Media, der kalder sig et YouTube kollektiv, et distributionspartnerskab med TheOutplay, der specialiserer sig i at knytte annoncører, publishers og video-content producenter sammen.

    læs mere
  • 26. aug 15 Bureauer

    Globale brands har et ansvar

    Brands vader rundt i kviksand. De arbejder med enorme ressourcer i et miljø, der både er fjendtligt og rummer masser af muligheder. McCann vil gerne lære os noget om det under overskriften ”The Truth About Global Brands”.

    læs mere
  • 25. aug 15 Bureauer

    To bureauer i sponsor-parløb

    Forsikringsselskabet Alka har haft to forskellige bureauer til at samarbejde om strategi og koncept for aktiveringen af sit Superliga-sponsoratet. Det har været lærerigt for alle parter - og godt for Alkas sponsorat.

    læs mere
  • 25. aug 15 Bureauer

    Hvad tænker Millennials?

    De tilhører den mest efterspurgte erhvervsgruppe, og derfor er det så vigtigt at forstå de 18-35 åriges adfærd og præferencer, mener MSLGroup og Saatchi & Saatchi. De to søsterbureauer har af samme grund etableret Millennial Lab.

    læs mere

Sider