Søndag 3. maj 2015
  • 28. apr 15 Bureauer

    Syv nye kunder til dansk bureau

    Der er fart på hos det digitale bureau Vertic, som inden for de seneste måneder har vundet ikke færre end syv nye, store kunder og opgaver i pitch. Heriblandt GlaxoSmithKline, Pfizer og Loewe.

    læs mere
  • 28. apr 15 Bureauer

    Mindshare opruster igen

    Mindshare udvider endnu en gang paletten. Denne gang med en forretningsudviklings-funktion. I spidsen står Philip Sander Nielsen, der får titlen Head of Business Development.

    læs mere
  • 27. apr 15 Bureauer

    Lad os begrave full-service

    Branche-bluff 4: Det er på tide at lægge full-service-begrebet endeligt i graven. Det er en vrangforestilling, at ét bureau kan være specialister i alt, og det tjener ikke kunderne, mener skribenten i sin fjerde klumme i serien.

    læs mere
  • 23. apr 15 Bureauer

    Arla på jagt efter mediebureau

    Arla har skudt en pitch-proces i gang på 11 europæiske markeder. Herunder i Danmark. Carat, der har været Arlas mediebureau i næsten 12 år herhjemme, deltager i pitchen, der afgøres til oktober.

    læs mere
  • 21. apr 15 Bureauer

    Rekordresultat fra PR-bureau

    Help PR er vokset i 10 år i streg og lukkede 2014 med små 10 mio. kr. på bunden ud af en bruttoavance på små 19 mio. kr. ”Brug 95 pct. af tiden på kunderne, og send først en faktura når du lykkes,” lyder Mads Byders forklaring.

    læs mere
  • 17. apr 15 Bureauer

    Nordisk kunde til MediaCom

    Innovasjon Norge, der markedsfører Norge som turistmål, har valgt MediaCom som samarbejdspartner i Norge, Sverige og Danmark.

    læs mere

Sider