Søndag 21. september 2014
  • 19. sep 14 Bureauer

    Danske Spil genvælger Dentsu Aegis

    En af Danmarks største annoncører, Danske Spil, har afsluttet et udbud på mediabureausiden, og det faldt ud til Dentsu Aegis’ fordel. Danske Spil forventer at indgå en ny kontrakt med Dentsu Aegis i tre år.

    læs mere
  • 19. sep 14 Bureauer

    Bureau hjalp EM til Danmark

    Danmark bliver en af de 13 værter ved EM-slutrunden i fodbold i 2020 og skal huse tre gruppekampe samt en 1/8-finale. Kommunikationsbureauet Mannov har stået i spidsen for udviklingen af det koncept, som har været med til at sikre valget af Danmark.

    læs mere
  • 19. sep 14 Bureauer

    Tilbage til det kreative bureau

    Kunderne vil gerne have opmærksomhed, men de vil ikke betale for at blive pustet i øret, skriver Poul Mikkelsen i sit seneste blogindlæg på markedsføring.dk. Læs med her.

    læs mere
  • 19. sep 14 Bureauer

    Tag E’et ud af E-handel i Kina

    Det er trods alt handel, det drejer sig om. ”E’et” ændrer ikke ved, at produkter skal positioneres, så de ”opdages,” og de skal ”opdages”, før køberne kommer med kreditkortet, mener Jacob Johansen fra Mensch, der lancerer tre turn-key løsninger til at hjælpe danske virksomheder.

    læs mere
  • 18. sep 14 Bureauer

    Dansk Supermarked vælger digitalt bureau

    Dansk Supermarked har valgt at samarbejde med det digitale bureau Novicell i udviklingen af et nyt website til Netto-kædens satsning på det engelske marked. Desuden har parterne indgået en rammeaftale, som indebærer, at Novicell skal bistå koncernen med i fremtidige webprojekter.

    læs mere
  • 18. sep 14 Bureauer

    Derfor Danish Digital Award

    Arbejdet med at etablere den nye pris, Danish Digital Award, lever i bedste velgående, siger DAF-direktøren. ”Der er behov for en pris, der i endnu højere grad hædrer og inspirerer til, at vi som annoncører møder forbrugerne, hvor de er", mener Carlsberg.

    læs mere

Sider