Mandag 1. september 2014
  • 01. sep 14 Bureauer

    Hyundai vælger nyt bureau

    Hyundai i Danmark har valgt Clienti’s nye bureau i Aarhus til at løfte brand-awareness. Der skal noget mere sjæl ind i brandet, mener de hos Clienti.

    læs mere
  • 01. sep 14 Bureauer

    Mindshare ”in the Loop”

    Mindshare, der er en del af GroupM-familien, fylder 15 år i dag. Og bureauet repræsenterer en rejse mod en kolossal integration af en enorm mængde værktøjer, der justeres realtime. ”The Loop” hedder det seneste set-up.

    læs mere
  • 28. aug 14 Bureauer

    Danskere bag global kampagne

    Den globale medicinalvirksomhed Actavis har haft så stor succes med Nørgaard Mikkelsen danske indsats, at det fynske bureau nu skal løfte subbrandet Lactocare ud på 20 markeder.

    læs mere
  • 25. aug 14 Bureauer

    Analyse: 2013 var et mellemår

    Indtjeningen i bureaubranchen var stort set uændret fra 2012 til 2013. De digitale bureauer voksede mest, men ikke alle var lige gode til at tjene penge, viser Dansk Brancheanalyses store årlige rapport.

    læs mere
  • 25. aug 14 Bureauer

    Medicinalkæmpe vælger bureau

    PR-bureauet Kasters skal fremover være lead-bureau for den britiske medicinal-gigant GSK’s kommunikationsaktiviteter i Danmark. De er professionelle, og som os lægger de stor vægt på etikken i kommunikationsarbejdet, siger GSK’s kommunikationschef.

    læs mere
  • 22. aug 14 Bureauer

    Kommer outdoor snart?

    Det gør outdoor i den grad, mener Henrik Sørensen. Globalt vokser mediet, især den digitaliserede del, og når annoncørerne opdager værdien af kommunikation, forbrugerne stort set ikke kan undgå, vil outdoor vokse igen i Danmark

    læs mere

Sider