Courses tabs (CT)

  • Invita vælger nyt bureau

    Der er gang i køkkensalget hos Invita, og nu skal et nyvalgt bureau bidrage til både at fastholde og fremme den fine position på det danske marked yderligere.

    22. januar 2018
  • Dansk Design Center vælger bureau

    Dansk Design Center har efter et udbud valgt det bureau, der skal stå for indretningen af Danmarks nationale designcenters nye lokaler i hjertet af København.

    22. januar 2018
  • &Co: Teksthåndværk undervurderes

    Nye uddannelsesmuligheder er ikke hverdagskost i reklamebranchen, men om kort tid åbner Tekstlinjen dørene for sit første hold. Og hvad mener bureauerne så om det? &Co. giver et bud på dét og får opbakning af Kreativitet & Kommunikation.

    19. januar 2018
  • Bureau brander Amager Bakke

    Der er plads til mange brands, der vil associeres med Amager Bakke, Bjarke Ingels’ projekt på Amager. Det er Agenda Group, der står for kommunikationen af de rekreative aktiviteter på det bæredygtige forbrændingsanlæg.

    19. januar 2018
  • Bureau introducerer sportsenhed

    Burson-Marsteller-navnet gør en slags comeback herhjemme, da opkøbte TSE Consulting - der har en dansker i spidsen - skifter navn til Burson-Marsteller Sport.

    19. januar 2018
  • Friheden fik et stort løft

    Det var nærmest et match made in Heaven, da Tivoli Friheden hyrede Clienti for to år siden. Skridt for skridt er samarbejdet udvidet yderligere i takt med at resultaterne viste sig. Nu er Clienti hovedbureau.

    19. januar 2018
  • Annoncører: Fleksibilitet er vigtig

    MyImage 2018: Der er ingen tvivl om, hvad der er vigtigst, når annoncører vælger bureau. Men den digitale verdens krav om hurtighed viser sig i et nyt valgkriterium i årets analyse.

    18. januar 2018
  • Her er DK’s mest kendte bureauer

    Reklamebureauerne dominerer MyImage-analysens liste over de mest kendte bureauer, og førstepladsen røres der ikke ved. Til gengæld er der et par markante op- og nedture på listen. Se også årets fem højdespringere på kendskab her.

    17. januar 2018
  • Fagblad har valgt nyt bureau

    Fagbladet Gymnasieskolen har valgt et nyt bureau, som skal byde ind med nye måder at tænke det traditionelle fagblad på. 

    17. januar 2018
  • Carat re-organiserer

    MyImage-rapporten udløste et jubelbrøl i Dentsu Aegis Network. Datterselskabet Carat blev for andet år i træk kåret som mediebureauet med det stærkeste image, men det får ikke vinderne til at hvile. En ny organisation i Aarhus skal løfte bureauet.

    17. januar 2018
  • Kommunikationsbureau skifter navn

    Ehrenberg Kommunikation skifter navn, så bureauets danske medejer og adm. direktør, Allan Sonne Sørensen, nu integreres i firmanavnet.

    17. januar 2018
  • Envision køber Anew

    Det prisvindende gazellebureau Anew har solgt 60 pct. af forretningen til envision. Dermed bliver københavnerbureauet en del af den århusianske succesforretning og et vigtigt led i envisions og First Chair Groups strategiske udvikling.

    17. januar 2018
  • Creuna: Timingen er paradoksal

    Når MyImage-rapporten lander stort set samtidig med, at vi udbetaler 25.000 kroner til hver medarbejder for en fantastisk indsats og et flot resultat i 2017, skal man som leder blive en anelse irriteret, siger Roar Nissen.

    16. januar 2018
  • Bureau redesigner industri-ikon

    Den danske rengørings-kæmpe, Nilfisk, er i gang med at rulle et nyt emballage-design ud på 237 produkter i den globale DIY kategori. Bureauet bag designet er dansk.

    16. januar 2018
  • Pyramiden er vendt på hovedet

    Vi vender pyramiderne, siger Kresten Schultz-Jørgensen, der bygger sit nye firma, Oxymoron, op på en ny rådgivningsmodel. Som Trusted Advisor for topchefer med ganske få støttefunktioner.

    16. januar 2018
  • Annoncører skruer op for blusset

    Marketingbudgetterne står til at stige med 2,8 procent i 2018. Det viser svarene fra knap 700 danske annoncører i den årlige MyImage-analyse. Det er primært de mindre annoncører, der øger investeringerne.

    15. januar 2018
  • Clausen Gruppen har købt et bureau

    Clausen Gruppen, der ejer trykkeriet Clausen Grafisk og reklamebureauet Kindly, har udvidet forretningen med et fynsk bureau, der allerede er fusioneret ind i koncernen.

    15. januar 2018
  • Bureau får ny CEO og partner

    Essencius har fået ny CEO i skikkelse af Søren Rosengaard, der også er ny partner i bureauet. Han medbringer erfaring fra virksomheder som Telenor og Qvartz, og han vil bl.a. sætte digital aktivering endnu mere på dagsordenen.

    15. januar 2018
  • Hvem vil hjælpe Røde Kors?

    Her kommer et tilbud til kreative bureauer, der gerne vil gøre en forskel. Røde Kors har nogle spændende opgaver og beder interesserede om at træde til med effektive idéer.

    12. januar 2018
  • IT-kæmpe køber midtjysk bureau

    De 35 medarbejdere hos det digitale bureau Co3 fra Ikast får nye ejere, da en af Nordens største softwarevirksomheder, Visma, overtager aktiemajoriteten i bureauet for "et pænt, tocifret millionbeløb".  

    12. januar 2018