Fredag 18. april 2014

Søgefelt

  • 11. apr 14 Bureauer

    Nu ruller reklamekronerne (ikke)

    ... i hvert fald ikke i Danmark, lyder det fra mediabureaet BPN. Tværtimod er 200 mio. reklamekroner forsvundet i årets første kvartal. Det svarer til et fald på 4,5 procent.

    læs mere
  • 11. apr 14 Bureauer

    Næsten nyt bureau på Fyn

    Danmarks venligste reklamebureau får endelig sit eget navn. Kindly hedder det, og afsættet er fortsat Clausen Gruppen. ”Vi vil hedde det, vi faktisk er,” siger Henrik Larsen.

    læs mere
  • 02. apr 14 Bureauer

    Talenter dyster om pris

    Ny nordisk kreativitet er på agendaen ved "New Creative Meet Up" i Stockholm kl.18.00. Her vil bl.a. Lars Samuelsen fra UncleGrey afsløre, hvilke krav, der stilles til unge kreative talenter, og en dyst skal finde frem til de mest lovende kreative talenter under 28 år. Følg med her.

    læs mere
  • 01. apr 14 Bureauer

    Føtex & Bilka fastholder bureau

    Clear Channel forlænger aftalen med Dansk Supermarkeds Bilka og Føtex-kæder. Desuden fordobler Clear Channel reklamepladsen bl.a. ved Københavns Metro-byggerier.

    læs mere
  • 27. mar 14 Bureauer

    Stor pensionskunde til Magnetix

    Tre af Danmarks største pensionsselskaber skal have ny digital platform. Efter en række bureaumøder har administrationsselskabet bag de tre selskaber, Forca, valgt Magnetix som strategisk partner på opgaven.

    læs mere
  • 27. mar 14 Bureauer

    Digitalt bureau i ny rekord

    Fynske Hedal Kruse Brohus præsterede i 2013 en omsætningsvækst på 40 procent og et rekordoverskud på godt 10 mio. kroner før skat - det bedste resultat til dato. - Vores resultat giver også et billede af vores kunders fremgang, siger bureauets direktør.

    læs mere

Sider