Lørdag 28. maj 2016
  • 27. maj 16 Bureauer

    Snapchat vælger dansk bureau

    Snapchat har indgået samarbejdsaftale med en dansk bureau-partner, og opgaven er klar: Der skal udvikles integrerede flow-løsninger mellem platformen selv og de virksomheder og brands, der i stigende grad er begyndt at bruge app’en til mere seriøs kommunikation til generation Y og Z.

    læs mere
  • 27. maj 16 Bureauer

    Bureau kulegraver a-kasse

    Akademikernes A-kasse har sammen med kommunikations- og analysebureaet Advice gennemført en omfattende kortlægning af livet som ledig og mødet med a-kassen. Mål: At forbedre kunderejsen - eller medlemsrejsen, som det nok nærmere hedder her.

    læs mere
  • 27. maj 16 Bureauer

    Billeder siger mere end ord

    Infomedia og Talkwalker lancerer et image-recognition værktøj, så annoncører og bureauer kan følge konversationen om brands i det offentlige rum, selv om brand-navnet ikke nævnes.

    læs mere
  • 26. maj 16 Bureauer

    Specialister slår sig sammen

    Tre specialister med over 20 års erfaring inden for relations- og dialogmarkedsføring har slået sig sammen i nyt setup. De har nu taget egen medicin for at få budskabet spredt.

    læs mere
  • 26. maj 16 Bureauer

    Fin pris til dansk bureau

    Holm Kommunikation har vundet den europæiske PR-pris Sabre Award for den bloddryppende kampagne #GivBlodForBloodborne for Sony PlayStation. Kampagnen vandt i efteråret også den danske PR-tiger.

    læs mere
  • 26. maj 16 Bureauer

    Nyt outdoor-bureau på gaden

    En ny spiller melder sig nu på det danske outdoor-marked. Det drejer sig om The Marketing Group, som knopskyder med konceptet ”Road Runner”, der skal sætte skub i salget af taxi- og lastbilreklamer herhjemme.

    læs mere

Sider