Lørdag 25. oktober 2014

2013 behøver ikke blive surt

26. nov 12 Bureauer Skrevet af Christian W. Larsen
0

Men risikerer at blive det, hvis ikke virksomhederne forstår den digitale virkeligheds nye muligheder til bunds, mener Peter Gottfredsen.

Relaterede artikler

Årets store tendens-analyse, Trends13, blev i dag præsenteret for en eksklusiv skare i Berlingskes lokaler i Pilestræde, og analysen fortæller, at næste år ikke behøver at blive så ringe endda. De store annoncørers marketingchefer (39%) tror, at budgetterne vokser, mens kun det halve (19%) spår, de formindskes.

Nu er marketing notorisk optimistisk, og hele 57% tror på, at deres egen virksomheds omsætning vokser. Kun 11% tror, deres egen virksomhed går i bakgear. Optimismen slår også igennem, når de store annoncører skal forecaste, hvordan forbrugerne reagerer.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.