Super Dæk Service har efter en dansk pitch valgt det bureau, der skal udarbejde virksomhedens nye marketingstrategi. 

Vinderen blev det århusianske, digitale bureau Heyday, der hev sejren i land foran de andre konkurrerende bureauer. Det betyder, at mange års tæt samarbejde mellem de to virksomheder nu fortsætter. 

– Heyday har efter foreløbigt seks års samarbejde et indgående kendskab til dæk- og autoværkstedskæden, siger Jesper Sørensen, der er drift- og marketingschef hos Super Dæk Service.

Han er ikke i tvivl om, at bureauet er den ideelle partner, når den nye marketingstrategi skal fintunes: 

– Heyday har i denne pitchrunde bevist, at de forholder sig knivskarpt til markedet og de ændringer, der får indflydelse på Super Dæk Services drift fremover, fortsætter han. 

– De har i høj grad tænkt ind i fremtidens bilverden og defineret, hvordan vi kan blive first mover på markedet. Vi ser meget frem til at fortsætte samarbejdet med Heyday og i den grad også til at se, hvordan Super Dæk Service vil udvikle sig fremadrettet. 

Flere nye tiltag på tegnebrættet 

Blandt de mange opgaver, der er en del af den nye marketingstrategi, er blandt andet et helt nyt website og dertilhørende webshop samt en ny kommunikationsplatform og udvikling af medieplan. 

Med andre ord skal Heyday udvikle et helt nyt Super Dæk Service-univers, der matcher de behov og ønsker, som kunderne har til et dæk- og autoværksted anno 2018. Den nye marketingstrategi forventes at blive implementeret gradvist hen over foråret og sommeren. 

Fakta

Om Super Dæk Service:

· Super Dæk Service er med mere end 60 autoværksteder og dækcentre fordelt over hele landet en af Danmarks største dæk- og autoværkstedskæder.

· Super Dæk Service servicerer både private, virksomheder, industrien og landbruget. 

Om Heyday:

· Heyday er et århusiansk digitalt bureau. 

· Bureauet huser 42 medarbejdere og beskæftiger sig med off- og online marketingløsninger for både små og store virksomheder.