Et af verdens førende PR-bureau-netværk, Weber Shandwick, meddeler, at man har indgået et nyt partnerskab i form af en samarbejdsaftale med det danske PR-bureau Kompas Kommunikation.

Og Colin Byrne, CEO hos Weber Shandwick EMEA, er begejstret over mulighederne med det nye samarbejde:

- Danmark er et nøglemarked med et spændende, kreativt business- og kommunikationsmiljø. Mens vi for alvor går ind i 2017, giver samarbejdet med Kompas Kommunikation os en endnu stærkere tilstedeværelse i Skandinavien, siger han.

Samarbejdsaftalen gør det muligt for Kompas Kommunikation at trække på et kompetent internationalt netværk og dermed tilbyde endnu bedre ydelser til kunderne, lyder det fra bureauet:

- Vi har en stærk og voksende klientbase i Danmark. Gennem Weber Shandwick og dets internationale netværk er vi nu i stand til at tilbyde disse klienter en endnu mere vidtrækkende ydelse, siger Thomas Hartvig, stiftende partner og direktør i Kompas Kommunikation og tilføjer:

- Dette partnerskab er en fantastisk mulighed, og vi glæder os til at arbejde sammen. 

Kompas Kommunikation er stiftet i 2004 og har solid erfaring med udviklingen af kreative kampagner for klienter fra en bred vifte af sektorer –  herunder Healthcare, Consumer og Finance.

Bureauet styrkede fornylig kompetencerne med ansættelse af Torben Dan Pedersen som ny konceptchef