Søndag 21. september 2014

Bureau skal sælge børnekanal

12. nov 12 Bureauer Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Det kreative bureau MintCph skal være med til at øge reklamesalget på mediekæmpen Viacoms børnekanal Nickelodeon. Satsningen følger i kølvandet på, at Viacom overdrager alt salg af tv-spots på musikkanalerne MTV og VH1 i Danmark til MTG.

Relaterede artikler

Amerikanske Viacom, der  håndterer omkring 170 medienetværk globalt og dermed er et af verdens største medieselskaber, dropper egen salgsindsats vedrørende tv-spots på musikkanalerne MTV og VH1 herhjemme.

Arbejdet overdrages i stedet til svenskejede MTG (Modern Times Group), som i Danmark måske bedst er kendt for selskabets tv-kanaler under TV3-brandet.

- MTG er en stærk partner med en enorm erfaring og en stærk position i markedet, som  vi er overbevist om vil hjælpe os til yderligere vækst og med at cementere de stærke brands, vi arbejder med, siger Vice President Rasmus Dige fra  Viacom Nordic

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.