Lørdag 1. november 2014

Bureau spiller op til mere

28. jan 13 Bureauer Skrevet af Susanne Ingemann
0

Musik- og marketingbureauet Volume har etableret nyt ”advisory board” bestående af en stribe profiler inden for branding, kommunikation og kunst. Desuden har bureauet ansat en ny kommunikationschef.

Der er stor og voksende interesse for at kæde virksomheder og brands sammen med musikkens verden, og den interesse kommer musik- og marketingbureauet Volume til gode.

I disse dag kan bureauet fejre sin første fødselsdag, og det sker til de optimistiske toner af både nye kunder, ny kommunikationschef – og et nyt såkaldt ”advisory board”.

Den seneste kundetilgang tæller eksempelvis Bilka, Selected, Garmin, Malmø Kommune, Hi-Fi Klubben, Telia og bandet Mew – og flere bliver offentliggjort i de kommende måneder, oplyser bureauet.

Desuden har bureauet ansat Danni Travn som kommunikationschef. Han har de seneste 10 år fungeret som journalist og presserådgiver i og omkring musikbranchen.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.