Tirsdag 21. oktober 2014

Byens bedste bruttoavance?

27. nov 12 Bureauer Skrevet af Christian W. Larsen
1

Er der penge i at forandre samfundet? Javist, hvis man er en del af ligningen, der kommunikerer forandringen. Kommunikationsbureauet København gør det, og de lever smukt.

Siden partnergruppen i Propaganda McCann i slutningen af 2008 blev opløst, har der været skrevet en del om McCanns og Mensch’s bedrifter. Begge bureauer oplevede fremgang, den ene efter lidt tomgangs-hikke, og begge er endt med en masse nye kunder.

Men hvad skete der med det tredje bureau, der dukkede op efter opløsningen af Propaganda? Det bureau hedder Kommunikationsbureauet København, og minsandten om ikke også de er gode til at tjene penge – faktisk de bedste pr. medarbejder i den danske bureaubranche. Indtil videre.

Og de har netop offentliggjort deres seneste regnskab for 2011/12, som igen viser et pænt overskud og en skyhøj indtjening pr. medarbejder.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.