Onsdag 23. april 2014

Søgefelt

Columbus søger brand-bureau

16. dec 13 Bureauer Skrevet af Christian W. Larsen
0

Et af de betydelige it-huse i Danmark, Columbus, vil brandes endnu bedre. Nu søger selskabet et bureau, der kan og vil hjælpe dem med brandingen. ”Vi vil bruge de nødvendige ressourcer til det,” lyder det fra Columbus.

Flere B2B-arrangementer, relanceringen af videns-portal og samlet styrkelse af markedsføringen overfor nye kunder og hele branchen.

Det er målet hos it-firmaet Columbus Danmark, der netop har slået flere end 20 nye stillinger op, og nu ønsker en offensiv markedsføring til at skabe endnu stærkere kontakt til kunder og samarbejdspartnere.

Selskabet har allerede været i dialog med en række forskellige bureauer, men vil først beslutte sig, når de har den rette løsning, fortæller marketingsdirektør, Poul Nielsen:

– Columbus arbejder med know-how inden for it-løsninger i en lang række danske virksomheder. Vi vil arbejde med de klogeste – også inden for markedsføring, siger han.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.