Mindshare slutter året med et bredt smil. Det mener Mindshares nordiske direktør, Martin Ove Rasmussen, er blevet ”slået fast med syvtommersøm” i løbet af året med bl.a. ny brandplatform for Nyhavn Rejser og onlineshoppen House of Kids.

Dertil kommer en landsdækkende avis- og digitalkampagne for SEB pension, samt udvikling af identitet og website i forbindelse med lancering af e-hub Nordic, som er en ny gateway til det kinesiske marked delvist ejet af PostNord og i samarbejde med Alibaba.

Mindshare har endvidere gennemført nye digitale kampagner for Dancenter og en boligkampagne for Arbejdernes Landsbank.

Bureauet har naturligvis også gennemført flere klassiske mediekampagner for spilproducenten Ubisoft, online bookingportalen Hotels.com, mode webshoppen Stylepit, Hultafors og Dansk Retursystem, den nyeste kunde.

Endelig overtog Mindshare også det fulde ansvar for Falck efter at have håndteret de digitale medier i en årrække.

– Samlet set har 2016 været et festfyrværkeri af nye kunder og opgaver, siger Martin Ove Rasmussen, Nordic CEO hos Mindshare, der også mener, at året har dokumenteret, at ”Mindshare er Danmarks mest integrerede bureau”.

– Vi havde egentlig forestillet os et mere afdæmpet år med fokus på konsolidering efter den voldsomme vækst i 2015. Men succes skaber succes, hvilket i vores verden betyder henvendelser fra nye kunder.

Martin Ove Rasmusen fortsætter:

– Det faktum, at størstedelen af vores vækst kommer fra kunder, hvor vi både udvikler strategi, kommunikation samt sørger for produktion og medieimplementering, tager vi som en udtryk for, at vi har bestået svendeprøven som det første fuldt integrerede bureau på markedet.

– Takket være et hold fantastiske medarbejdere og modige kunder, slutter Martin Ove Rasmussen.