Et strategisk samarbejde med et andet børnefamiliebrand, der endnu ikke kan offentliggøres, skal styrke Bio-texs position som Danmarks foretrukne vaskemiddel. Og den idé har igen bragt Bio-tex og Nørgård Mikkelsen sammen.

– Det er dejligt, at en af bureauets gamle kunder er tilbage, siger Thomas Aadal, Account Manager hos Nørgård Mikkelsen.

– Aktivering af FMCG-brands er en af vore kernekompetencer, og med afsæt i en stærk international platform har vi fået lavet en sympatisk, lokal aktiverings-idé. Vi har fået lavet et virkelig interessant samarbejde med et spændende brand, som vi glæder os til at afsløre i nærmeste fremtid, uddyber Thomas Aadal.

Hos Unilever Home Care er Head of Marketing, Henrik Kyvsgaard Nyboe, også begejstret for det nye bud på at revitalisere Bio-tex-platformen.
– Nørgård Mikkelsen har lavet et rigtig stærkt oplæg på en 360-graders kampagne, der blandt andet via et spændende brandsamarbejde skal styrke relationen til vores primære målgruppe.

– Vaskemidler er et lavinteresseprodukt, men vi mener at have fundet en samfundsaktuel og relevant "emotionel hook", som både kan styrke brandet og løfte salget, slutter Henrik Kyvsgaard Nyboe.

Resultaterne af det nye samarbejde vil snart blive synligt.