Onsdag 1. oktober 2014

Er bureau-fremtiden lys?

29. nov 12 Bureauer Skrevet af Christian W. Larsen
1

TRENDS13: DRRB-formand Mona Juul mener, at at bureauerne løber længere for den samme krone. - Men det vigtigste budskab, jeg læser ud af Trends, er alligevel, at relationen mellem bureauer og annoncører er styrket, siger hun.

Årets store Trends-analyse har måske fat i noget? Relationen mellem annoncører og bureauer ser ud til at være styrket, hvis vi sammenligner 2012 med 2013.

Men om det partnerskab er entydigt godt, vender vi tilbage til. Først fakta:

· 73% af annoncørerne forventer at samarbejde med et eller flere reklamebureauer i 2013. Det er ”op” fra 67% i 2012.

· 73% af annoncørerne forventer at samarbejde med et eller flere mediabureauer i 2013. Det er ”op” fra 68% i 2012.

· 44% af annoncørerne forventer at samarbejde med et eller flere digitalbureauer i 2013. Det er ”op” fra 38% i 2012.

Hvad siger DRRB-formanden Mona Juul til det?

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.