The Whole Company, der råder over brands som Fredsted The, Castus, Trope og Heidelberg,  har fundet et nyt bureau efter en pitch-runde med flere større bureauer i spil.

Valget faldt på Anew, der allerede er i fuld gang med at skabe nye koncepter for koncernens eksisterende produkter, men også nye internationale brands og globale koncepter.

Et nyt og spændende samarbejde, kalder Anders Spodsbjerg, marketingchef fra The Whole Company, den nye konstellation.

- Vi valgte Anew, fordi de ikke er bange for at smide deres darlings på porten og lytte. De er meget konstruktive. Det er et samarbejde, hvor der er højt til loftet, og hvor vi arbejder hårdt for at nå nogle høje mål, siger han.

The Whole Company har de seneste år leveret solide resultater. Senest i 2016, hvor det blev til et overskud før skat på 8,6 millioner kroner.

Virksomheden laver løbende store investeringer i udvikling og er meget snart klart med et nyt internationalt brand og produktsortiment, som man også på det danske marked får mulighed for at smage, lyder det Trine Korsgaard, produktchef i The Whole Company.