Fagbladet Gymnasieskolen har valgt branding- og kommunikationsbureauet Creative ZOO som ny kommunikations- og magasinpartner.

- Jeg er overbevist om og glæder mig til, at bureauets strategiske og kreative kompetencer vil udfordre og skabe ny inspiration for Gymnasieskolens redaktion, lyder det fra Morten Jest, chefredaktør for fagbladet Gymnasieskolen og gymnasieskolen.dk, om det nye samarbejde.

- Det klare mål er at sikre medlemmerne af Gymnasieskolernes Lærerforening et produkt, der på alle fronter lever op til fremtidige forventninger – og mere end det, fortsætter han.

Forberedelsen til samarbejdet begyndte i 2017, og begge parter er nu klar til at påbegynde arbejdet med det "nye" fagblad.

- Hos Creative ZOO er vi utrolig glade og stolte over, at Gymnasieskolen har valgt os som bureau. Vi forberedte os i 2017 og begynder her i starten af 2018 en rejse sammen, gennem krydsfeltet mellem branding, kommunikation, content creation og digital forretningsudvikling, siger Marie Bysted-Sandberg, der er Managing Partner hos Creative ZOO.

I det nye samarbejde vil Creative ZOO forene målgruppeindsigt og strategi og kombinere velafprøvede metoder fra journalistikken med nye virkemidler fra design, storytelling og digital teknologi.

- Vi vil skabe et nyt fagblad og resultater, i et tæt og gensidigt udviklende samarbejde med Gymnasieskolens redaktion. Og i øvrigt med andre redaktioner og organisationer, og offentlige og private virksomheder, som vi vil gøre en forskel for i 2018 og fremover, siger Jahn Ottar Ruud, Relations Manager hos Creative ZOO.