Fredag 28. november 2014

In2Media & ContentCph allieres

30. nov 12 Bureauer Skrevet af Christian W. Larsen
0

ContentCph har trods kraftig vækst allieret sig med In2media. ”Vi har behov for at fokusere yderligere på de områder inden for det digitale, der er kampagne-rettet, og som driver forretning,” siger Mads Toft.

ContentCph er en sjov størrelse. Siden 2006 har bureauet prædiket, at kunderne burde fokusere mere på at skabe forbruger-involvering via relevant indhold. Og det har været en succes. En halvårsbundlinje på knap 1,7 mio. kr. under en toplinje (bruttoavance) på små 4,8 mio. kr. er nydeligt.

Det er naturligvis det stigende kommunikative overload i markedet, den øgede digitalisering og de generelt faldende medieeffekter, der har medvirket til, at bureauet har fået vind i sejlene. Alligevel har ContentCph valgt at invitere In2media indenfor med en ejerandel på 30%. Vi har talt med bureauets direktør Mads Toft for at høre lidt om Contents tanker.

Hvorfor har I valgt at alliere jer med In2media?

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.