Mandag 1. september 2014

In2Media går op i markedet

28. nov 12 Bureauer Skrevet af Christian W. Larsen
0

Det er ikke alle bureauer, der piver. In2Media er vokset fra at være gode til design og brugervenlighed og til at tænke forretning for kunderne. Det tjener de masser af penge på.

Man kan gå specialistvejen, og man kan gå ”opad i markedet.” In2media, dette ejendommelige ”kreative designbureau”, gør faktisk begge dele, og de gør det med succes. I tørre tal omsættes for 47,5 mio. kr. (+44%) og resultatet er før skat 6,5 mio. kr. Siden Tim Frank Andersen trådte ind af døren sammen med den nye adm. direktør Andreas B. Iversen i august 2006, har væksten ligget på 1.200 pct.

– Det er da gået ganske godt, siger Andreas B. Iversen med et stilfærdigt smil.

Men hvorfor er ”det gået ganske godt”?

– Tidligere gjorde vi mest ud af det kreative design. Den DNA har vi fastholdt, men vi er gået op i værdikæden, kan du sige, vi tænker kundens forretning, før vi anbefaler noget som helst.

Det vil 5 ud af 4 bureauer hævde?

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.