I begyndelsen af året slog et nyt bureau, Distract, dørene op på Thorsgade i København.

Der er tale om et kreativt bureau, som fra begyndelsen var specialiseret i håndteringen af influencers og content creators.

Men nu sadler bureauet om, hvilket bl.a. har medført en ny intern struktur, strategi og en ny hjemmeside.

Omstillingen skal gøre det muligt for bureauet at arbejde, eksekvere og analysere bredere end tidligere, forklarer Jonas Vincent Dedenroth, der  er CEO i Distract.

- Distract har sit eksistensgrundlag og strategiske fokus på indsamling og håndtering af data. Denne gang har vi vendt sigtekornet mod os selv og kigget dybt i vores egen interne data. Vi har oplevet en stor efterspørgsel på samlede digitale 360 strategier, hvorfor vi opruster for at kunne imødekomme netop denne efterspørgsel, siger han.

- Vi vil derfor fremadrettet i højere grad end tidligere udarbejde samlede, ambitiøse strategier for vores kunder. På den måde hjælpe vi vores samarbejdspartnere til at indfri deres digitale potentiale, slutter Jonas Vincent Dedenroth.