Lørdag 2. august 2014

Krak: Nu med nyt slogan

12. feb 13 Bureauer Skrevet af Jakob M. Larsen
1

Krak har opfundet en ny tagline: ”Opdag nærheden. Søg lokalt.” Det svenske bureau Forsman & Bodenfors står bag.

Slogan-skiftet sker i forbindelse med, at Krak fokuserer kommunikation endnu mere omkring de muligheder, brugerne af lokal søgning får med Kraks tjenester.

Lokal søgning er en stærk trend, som tydeligt kan ses i brugernes søgeadfærd, hvor stadig flere tager udgangspunkt i Krak-kortet i deres søgninger.

I 2012 steg andelen af firmasøgninger, der tog afsæt i Krak-kortet, med hele 200 procent.

- Kraks nye tagline skal minde brugerne om, at vi kender vores lokale marked godt og har relevant lokal information om det, du behøver, hvornår du end behøver det, siger marketingchef Malene Jordt Andersen fra Eniro Danmark, der står bag Krak.

Hun bakkes op af Stefan Rudels, der er seniorstrateg ved Eniros reklamebureau Forsman & Bodenfors.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.