Fredag 1. august 2014

Krisen er blevet hverdag

07. jan 13 Bureauer Skrevet af Christian W. Larsen
0

Hvis du er nysgerrig efter at vide mere om Megafons store Trends-analyse, kan vi tilbyde et gratis kig ind i analysen. Se nedenfor og bestil din egen power-point.

Resultaterne fra årets Trends-undersøgelse blandt annoncører og forbrugere lægger sig på nogenlunde samme niveau som sidste år. Forventningerne er generelt lave, men på flere områder har de stabiliseret sig på et acceptabelt niveau.

Sidste år kvalte de generelle økonomiske tilbageslag de spirende forhåbninger blandt annoncørerne om, at krisen var ved at være ovre. Trends’12 gav derfor et ret dystert billede af situationen, og det fastholdes på flere områder med Trends’13.

Krisen er med andre ord blevet hverdag, og annoncører og medier må indstille sig på nye tider. Dem, der vinder, er dem, der har tilpasset sig de nye markedsvilkår, og som har indstillet sig på, at de gamle tider ikke kommer tilbage.

På plussiden ser vi dog:

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.