En af landets største spillere inden for ferieturisme, Lalandia, vil fremadrettet anlægge en mere strategisk tilgang til PR og kommunikation. Derfor har Lalandia nu allieret sig med et PR-bureau.

Lalandia, der har feriecentre i Billund og Rødby, valgte aalborgensiske Publicity til opgaven. Parterne har tidligere samarbejdet på projektbasis, men har nu indgået en fast aftale:

- Vi stiftede bekendtskab med Publicity i 2015 og har i den mellemliggende periode samarbejdet om forskellige projekter, lyder det fra Thomas Bahn Jespersen, der er salgs- og marketingdirektør i Lalandia, i en pressemeddelelse.

- Vi har et særdeles godt indtryk af bureauet og er nu klar til at indgå en fast aftale inden for strategisk kommunikation og PR, fortsætter han.

Vokseværk i Nordjylland

Publicity er blandt andet specialiseret inden for ferieturisme, hvor bureauet til daglig servicerer en lang række offentlige og private kunder:

- Lalandia er en fantastisk spændende kunde, som dels har meget på hjerte, og som dels ser ind i en ny ambitiøs vækstfase. Vi ser derfor frem til et intensiveret samarbejde i de kommende år, siger Esben Lind, der er direktør i Publicity.

Bureauet er de seneste år vokset til i dag at være et af Jyllands større PR- og kommunikationsbureauer, og beskæftiger i dag knap 20 medarbejdere.

Publicity arbejder hovedsageligt med strategisk kommunikation, PR og sociale medier for bl.a. Cembrit, Beierholm, MTHøjgaard og nu også Lalandia.