Landets mest omfattende image-analyse skifter partner. Det er MyImage, skabt af MyResearch, der i mange år er publiceret af Bureaubiz, og i fremtiden offentliggøres på markedsforing.dk og i bladet Markedsføring.

– MyResearch har i snart 10 år haft et fortrinligt samarbejde med Finn Graversen, men eftersom Finn stoppede hos Bureaubiz, var det oplagt at revurdere samarbejdet, siger Mogens Østergaard, stifter af MyResearch.

– Dansk Markedsføring er dem, som fremover bedst kan formidle resultaterne fra MyImage undersøgelsen og CMO trendanalysen, og som samtidigt vil være en god sparringspartner til at videreudvikle disse rapporter samt til at udvikle nye brancherelevante analyser.

– Jeg ser meget frem til samarbejdet, som i sagens natur vil skabe en masse god ny energi, og forhåbentlig en masse spændende brancheviden, slutter Mogens Østergaard.

The M List og MyImage-analysen kompletterer hinanden

Hos Dansk Markedsføring er der ikke overraskende glæde over valget.

– Vi er meget glade for at blive partner til MyImage-undersøgelsen. Den kompletterer det arbejde, vi har sat i gang med The M List, der jo er et forsøg på at skabe en top-200 liste over landets dygtigste marketers, siger Thomas Wahl, direktør i Dansk Markedsføring.

– Når vi samtidig inspirerer via rejser til New York og Silicon Valley og nu ydermere kan præsentere den tungeste image-analyse af den danske bureauverden, har vi taget endnu et skridt i retning af at inspirere branchen, slutter Thomas Wahl.

I den kommende tid vil vi offentliggøre nogle MyImage-trends, der viser nogle ganske markante udviklinger inden for bureau-verdenen.

MyResearch har samtidig fået nyt design, logo og hjemmeside, og du kan se den her.