Der er gang i hjulene i det nordjyske, og også hos reklamebureauet Gotcha ser den positive udvikling ud til at fortsætte ufortrødent.

Bureauet, der blev stiftet i juni 2016, har på bare halvandet år fordoblet medarbejderstaben til nu at omfatte i alt 20 fagspecialister, og på det seneste er flere nye kunder og endnu flere nye medarbejdere kommet til.

- Vi kniber os selv lidt i armen, og så er det selvfølgelig noget, vi er meget stolte af, siger adm. direktør og partner Rasmus Færch Brostrøm. 

Pt. løser Gotcha opgaver for en lang række større brands, som fx Aalborg Lufthavn, Spar Nord, Randers Tegl, Migatronic, LOGSTOR og Alliance+, og bureauet har desuden føjet Danske Fragtmænd, DOT, VisitAalborg, AAU og Spæncom til kundelisten.

- Vores kundeportefølje vokser og fordeler sig på mange forskellige typer virksomheder og brancher, og det er vi glade for. Bl.a. fordi det vidner om vores brede kompetencepalet. Men også fordi det giver os mulighed for at arbejde på mange forskellige typer opgaver - og dermed sætte vores mange forskellige fagdiscipliner og medarbejderkompetencer i spil, siger Rasmus Færch Brostrøm.

Nye folk på plads

Den stabile og løbende tilgang af nye kunder og opgaver har da også betydet flere nyansættelser – og endnu flere er på vej.

Før jul blev teamet således udvidet med Ditte Seier Carstensen og Thomas Gajhede.

Sidstnævnte er startet som online marketing specialist og rådgiver Gotchas kunder inden for bl.a. digital strategi, SEM/SEO, konverteringsoptimering og SoMe.

Før han kom til Gotcha, var han mediespecialist hos et andet nordjysk bureau, KonXion, og før da digital media manager hos CompanYoung.

Ditte Seier Carstensen er ny kontaktchef og er også hentet hos en konkurrent, idet hun tidligere var projektleder hos Clienti.

Hun har også gode erfaringer fra kundesiden med sig, idet hun bl.a. har arbejdet som marketingkoordinator hos Inwido. Ditte Seier Carstensen er uddannet Cand.it i interaktive, digitale medier fra Aalborg Universitet.

Ud over de to nævnte har Gotcha just indgået aftaler med en ny grafisk designer samt en projektleder, og der er flere ansættelser på vej, bl.a. på AD- og konceptfronten, lyder det fra bureauet.