Mandag 21. april 2014

Søgefelt

Nyt bureau til Københavns Lufthavne

12. dec 13 Bureauer Skrevet af Christian W. Larsen
0

Efter en større pitch har Københavns Lufthavne valgt PHD som nyt mediebureau. ”PHD’s arbejder med en meget fleksibel tilgang til at optimere hele værdikæden for lufthavnen, hvilket passer perfekt til os”, siger Karen Bender.

Københavns Lufthavne (CPH) har over de seneste måneder afviklet en mediabureau-konkurrence, og har efter et grundigt kig på markedet valgt PHD som sin nye samarbejdspartner.

– Vi er en virksomhed, der arbejder meget målrettet med brug af alle de data, vi kontinuerligt indsamler, fortæller Karen Bender, der er  E-commerce & Marketing Director, hos Københavns Lufthavne.

– Vi ledte derfor efter en samarbejdspartner, der kan hjælpe os med at styrke dette arbejde og medvirke til at løfte den databaserede tilgang til markedsføringen til et nyt niveau.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.