Sidste sommer plukkede Robert/Boisen & Like-minded det prisvindende kreative team, Klara Vilshammer og Christoffer Boas, og nu har bureauet atter været ude at hente unge kreative talenter ind.

Det drejer sig om Eva Ebbensgaard, der kommer fra Nord DDB, det nyuddannede team Magnus Bjørnshave-Hansen og Thomas Jørgensen Parastatidis - og Alexander Faxø fra Kommunikationsbureauet København.

Og rekrutteringen er helt i tråd med bureuaets strategi om at hyre kongerigets mest lovende kreative - også på social media-fronten.

- Det er vores erfaring, at yngre kræfter har en særdeles stærk fornemmelse for, hvad der fungerer på de sociale medier. Samtidig er det vores erklærede strategi at rekruttere de allerdygtigste unge. Det har været en succesfuld formel for os længe. Alle fire tilhører denne kategori og vi er rigtig glade for, at de har valgt at arbejde for os, siger Søren Christensen, partner i Robert/Boisen & Like-minded.

En europamester tjekker ind

Og det er da også et hold, der trods deres unge alder allerede kan fremvise en hel del kreative meritter:

Eva Ebbensgaard er således intet mindre end forsvarende europamester i reklame. Sidste år vandt hun og hendes partner Mads Schmidt nemlig guld til Young Creative Integrated Competition, ungdomskonkurrencen ved Eurobest i London.

Hendes portfolio er desuden blevet kåret som en af verdens bedste til CREAM i London – hun har vundet DIA Future to år i træk – og nu glæder hun sig til at flytte ind hos Robert/Boisen & Like-minded:

- Jeg er utrolig glad for at blive en del af teamet på Robert/Boisen & Like-minded. De er vanvittig søde, nede på jorden og dygtige til deres arbejde. Mikset mellem unge talenter og tunge seniorprofiler giver en fed dynamik, som skaber grobund for godt kreativt arbejde. Jeg glæder mig til at se hvad fremtiden bringer. Det kan kun blive godt, siger Eva Ebbensgaard.

Du kan se mere af Evas Ebbensgaards arbejde her.

Masser af priser i bagagen

Magnus Bjørnshave-Hansen og Thomas Jørgensen Parastatidis har netop afsluttet deres uddannelse på DMJX.

De vandt årets Young Creative Circle Award i 2018 i Film-kategorien og inden for nærmest samme uge vandt de en New Blood D&AD pencil for en kampagne for Adidas.

Se kampagnen her.

Og Magnus Bjørnshave-Hansen og Thomas Jørgensen Parastatidis ser frem til at være en del af Robert/Boisen & Like-minded:

- Vi har altid gerne villet arbejde her. Så det er fuldstændig fedt, at det er lykkedes. Nu glæder vi os bare til at komme i gang og få lavet nogle fede løsninger, lyder det samstemmende fra de to unge kreative.

Eva Ebbensgaard, Magnus Bjørnshave-Hansen og Thomas Jørgensen Parastatidis skal alle arbejde i bureauets kreative afdeling, mens Alexander Faxø er ansat til at hjælpe med social media og strategisk research.