For Sunset Boulevard er digitale kanaler afgørende for at bygge brand, skabe relevant dialog med gæsterne og til at sikre trafik til restauranterne. 

Tidligere brugte Sunset Boulevard et bredere og mere klassisk mediemix – herunder TV.

I dag er marketingindsatsen koncentreret på færre og mere målrettede kanaler i kunderejsen. 

Salgs- og marketingdirektør hos Sunset Boulevard, Jens Broch, fremhæver den stærkere sammenhæng mellem offline og online indsatserne, som en vigtig gevinst ved det nye setup. Og han fortæller at det også giver nogle gode produktionsmæssige synergier. 

Hos Nørgård Mikkelsen er kontaktchef Thomas Aadal naturligvis glad for det udvidede samarbejde, som bringer kunde og bureau tættere sammen.

– Vi leverer stærkere løsninger til Sunset nu, fordi offline og online smelter sammen i fuldt integrerede kampagner. Og fordi vi har fået ekstrem stor indsigt i Sunset Boulevards forretning.

Thomas Aadal tilføjer, at et stærkt dynamisk brand kræver en sammenhængende værdioplevelse hele vejen fra produktet over restaurantoplevelsen til marketingindsatsen. Og at opgaven for Sunset Boulevard meget handler om at ramme balancen mellem det taktiske trafikskabende og det brandbyggende.
– Når man, som i tilfældet med Sunset, er involveret i alt fra produktudviklingen til marketingindsatsen på tværs af kanaler, kan vi hjælpe med at sikre denne balance, slutter Thomas Aadal.

Nørgård Mikkelsen er også ansvarlig for SoMe aktiveringen for blandet andet Knorr, Kohberg og Linie Aquavit.