Stadig flere og flere danskere drager mod vest … Til SXSW. South by Southwest er verdens største branchefestival for musik, film og interaktive medier, og næste år forventes det, at mere end 1600 skandinavere deltager.

SAS har nu taget konsekvensen af denne store interesse og har åbnet en ny direkte rute fra Stockholm til Austin i Texas, hvor den intensive festival afvikles.

Og derfor vil Dansk Markedsføring i samarbejde med SAS gøre det nemmere for marketers at tage til den måske mest hypede konference på året.

– Med ruten har SAS gjort det markant nemmere at komme til SXSW, men jeg tror, at mange stadig er lidt usikre på, hvad det er for en konference, siger Thomas Wahl adm. direktør hos Dansk Markedsføring:

– Derfor er jeg glad for, at vi er gået sammen med SAS kan være med til at forberede deltagerene på, hvad der venter dem, og hvordan de kan få mest muligt ud af deres tur til næste års SXSW.

Fem inspirerende dage

Cecilie Svegaarden, Head of SAS Dreams, Global Sales & Marketing, uddyber.

– Vi ser SXSW som en unik mulighed for at vise Skandinavien frem for verden. I forbindelse med SXSW laver vi en lounge, hvor vi showcaser det bedste Skandinavien har at byde på indenfor mad og drikke, og hvor vi også vil vise, hvor langt fremme Skandinavien er indenfor brugen af teknologi, siger salgs- og marketingdirektøren.

Her er det, SAS og Dansk Markedsføring tilbyder til næste års konference, der i sin fulde længde løber fra 9.-18. marts 2018.

• SAS tilbyder: Pakker med hotel. (det mest fordelsagtige tilbud udløber den 1. december i år), direkte fly med forbindelse til København.

• CPH-Austin den 8.marts, og retur Austin-CPH den 12.marts (lander 13.marts).

• Alle rejsende får eksklusive invitationer undervejs og adgang til åbningsfesten den 8 marts, og 10.000 bonuspoints.

• Adgang til SAS Lounge i Austin midt i byen, der fungerer som et mødested og showcase for Skandinavien.

• Kick off møde i København så vi sikrer, at du får mest muligt ud af din tur til SXSW:

”SXSW Don’t miss a beat”, kalder vi det.

• Efter konferencen afholder Dansk Markedsføring et netværks-arrangement, hvor højdepunkterne fra årets konference gennemgås.

Der er begrænsede pladser, så skynd dig at sikre din billet her: