De kan godt begynde at sætte et par ekstra hylder op på væggene hos Markant Reklamebureau på Ibsvej i Kolding.

For lige om lidt skal der være plads til ikke færre end seks nye, internationale priser fra to forskellige awardshows: Summit Creative Award og Hermes Creative Awards.

De tre har Markant snuppet ved Summit Award – en af bronze, en af sølv og en af guld – og de tre andre – en af platin og to af guld - er tildelt bureauet ved Hermes Awards.

Hele herligheden skyldes bureauets arbejde med et nyt annoncekoncept og en B2C kampagne for investeringsforeningen Sydinvest, og her er man glad for anerkendelsen, fortæller Tine Lund, der er Senior Vice President, Investor Relations hos Sydinvest.

 Ingen mavefornemmelser

- I Sydinvest har vi et strategisk og analytisk fokus med vores marketing, hvilket også er et vigtigt element, når vi skal have en ny kampagne. Én ting er mavefornemmelser, flotte opsætninger og ideer, men det skal virke i test og i praksis. Det har været vores udgangspunkt for samarbejdet med Markant, og det er dejligt at se, at det bliver anerkendt med flere priser, siger hun.

Og hos de kreative prisvindere på Markant Reklamebureau er der naturligvis også stor glæde over de mange awards, som samarbejdet med Sydinvest har ført til.

- Det er altid en stor ære, når vores arbejde bliver hædret med priser. Det er resultatet af et tæt parløb med Sydinvest, hvor vi har udfordret hinanden, med et markant resultat til følge. Med andre ord, det er frugterne af et godt samarbejde, siger Nick Højgaard, der er kreativ direktør hos Markant.

Hermes Creative Awards skyldes The Association of Marketing and Communication Professionals, AMCP, og der var i 2017 omkring 6.000 indsendelser fra hele verden.

Bag uddelingen af Summit Creative Award står organisationen Summit International Awards. Der har været deltagere fra mere end 50 lande siden 1994, hvor de første vindere blev kåret.

Du kan besøge de to awardshows her.

Hermes

Summit