Skokæden Deichmann, der er Europas største, skifter corporate kommunikationsbureau og samler dermed alle kommunikationsaktiviteter hos ét bureau herhjemme.

Valget faldt på Klix Kommunikation, der også kan skrive livsstilsvirksomheder som Louis Nielsen, Coop og Sinnerup på kundelisten.

Bureauet har de seneste fem år stået for al mode-kommunikation og PR for Deichmann, men nu skal corporate kommunikation altså også håndteres af Klix Kommunikation, hvilket glæder Tina Cartey, Marketing- og PR-manager hos Deichmann.

- Jeg er meget glad for, at vi med dette skridt samler alle vores PR-aktiviteter hos Klix Kommunikation. De har igennem vores mangeårige samarbejde ydet et utrolig flot arbejde for os på modesiden, og jeg glæder mig meget til at få styrket danskernes kendskab til Deichmanns gode historie og værdier yderligere igennem dette samarbejde, siger hun.

Deichmann er en familieejet virksomhed, som har eksisteret i 104 år. Kædens butikker findes i dag på gader og stræder i 26 lande verden over.