Mandag 24. november 2014

Smoothie-brand vælger bureau

12. nov 12 Bureauer Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Innocent, der står bag et af Europas største smoothie- og juice-brands, har valgt det danske bureau, som skal hjælpe til med at udbrede kendskabet herhjemme.

Det bliver fremover kommunikationsbureauet Morsing, der skal hjælpe med at udvikle og udbrede kendskabet til et af Europas bedst kendte smoothie- og juice-brands, Innocent, blandt de danske forbrugere.

Valget faldt på bureauet på Østerbro efter en grundig udvælgelsesproces.

- Morsing forstår vores måde at tænke på, og hvordan vi vil gå til markedet. Deres ideer er ambitiøse, og de ser nogle muligheder i videreudviklingen af vores brand, som vi synes er enormt interessante, siger marketing manager Anne del Socorro Jensen, fra Innocent.

Innocent har været på de danske supermarkedshylder siden 2006 og sidder ifølge en pressemeddelelse på over halvdelen af smoothie-markedet i Danmark.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.