Onsdag 23. april 2014

Søgefelt

Smukke sorte tal i Aarhus

19. dec 13 Bureauer Skrevet af Christian W. Larsen
0

Det går ufattelig godt for envision i Aarhus. Bureauet har fået nye kunder og er i gang med en succesfuld transformation fra produktionsbureau til videns- og strategisk bureau, siger Mona Juul.

Envision kommer ud af 2013 med endnu pænere tal i år end sidste år. Et resultat på 12,1 mio. kr. i 2013 i forhold til 10,9 mio. kr. i 2012 er sjældent nydeligt i en branche under voldsomt pres fra annoncørerne.

– Vi anser det for særdeles tilfredsstillende, siger Mona Juul, adm. direktør hos envision, der i øvrigt spår ”et tilsvarende resultat for 2014”.

Ikke mindst for et reklamebureau, der også tjener penge på ren produktion i Danmark og udlandet, er en bundlinjevækst på 11 procent i et stramt marked imponerende.

Det sker endda på baggrund af et uændret bruttoresultat på små 77 mio. kr.

Aktiekapitalen er uændret på 2,5 mio. kr. og egenkapitalen er vokset fra 21 til 24 mio. kr.

Er jeres nye kunde Bilka en del af dette smukke regnskab?

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.