Efter at have konkurreret om et projekt tidligere på året - og vundet det - er reklamebureauet Republica nu også udpeget som nyt lead-bureau for SuperBrugsen.

Supermarkedskæden er samtidig med den udmelding også gået i luften med en ny kommunikationsplatform ”Der er forskel”  - og nye film. Du kan se den ene herunder.

Filmene er Republicas arbejde, men med dagens udmelding kommer samarbejdet ifølge en pressemeddelelse fremover også til at omfatte strategi, den overordnede kommunikationsplatform samt store dele af den taktiske kommunikation.

Og marketingchef Martin Dalsgaard glæder sig til det ”nye” samarbejde:

- Vi havde behov for at bygge videre på alt det gode, vi gør i forvejen, og derfor var det nærliggende at bede vores eksisterende bureauer byde ind. Og der var forskel. Republica leverede overbevisende på et meget højt strategisk og kreativt niveau. Og vi glæder os nu til at søsætte en spændende kampagne i samarbejde med Republica.

Hos Republica siger adm. direktør Susanne Lund i pressemeddelelsen:

- SuperBrugsen er en fantastisk detailkæde, der ikke er bange for at tænke nyt, men samtidig har begge ben solidt plantet i de danske lokalsamfund. Vi glæder os meget til at stå i spidsen for SuperBrugsens kommende kommunikation.

Se en af de nye film her.