Onsdag 17. september 2014

Telia vælger reklamebureau

18. dec 12 Bureauer Skrevet af Jakob M. Larsen
0

B2B-indsigt var afgørende, da den svenske pendant til TDC, Telia, fandt nyt reklamebureau på erhvervsfronten herhjemme. Valget faldt på Klausen + Partners.

Efter flere måneders research ligger beslutningen klar, og Klausen + Partners er valgt som det bureau, der skal hjælpe Telia Erhverv med at få en endnu stærkere position på det danske marked blandt større virksomheder.

- Vi glæder os til at bruge vores spidskompetencer og erfaringer med B2B til at være med til at sikre Nordens største teleskab en stærk position og ikke mindst større markedsandel på det danske marked. Telemarkedet er jo både spændende og meget dynamisk. Det stiller store krav til både strategi og kreativitet, når kunderne skal tiltrækkes, fastholdes og udvikles, siger Hans-Henrik Søndersted-Olsen, der er adm. direktør hos Klausen + Partners.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.