Det går fortsat rigitg godt hos reklamebureauet Advance. 

Så sent som i januar kunne bureauet melde om fem nye ansættelser , i slutningen af februar kom bureauets tredje regnskab i træk med et tocifret plus på den primære drift - og nu har bureauet igen hentet nye profiler ind i folden.

Advances i forvejen omkring 60 medarbejdere kunne således for nylig tage imod tre nye kollegaer: René Geertsen, Athlyn Cathcart-Keays og Mikkel Brøndum.

René Geertsen er ansat som ny Digital Experience Manager. Han får hos Advance ansvaret for at udvikle og drive flere digitale projekter på nogle af bureauets internationale kunder.

René Geertsen har senest været tre år på Konstellation & Republica, og før den tid hos mobilselskabet 3.

Unge kræfter

I Concept Development har Advance ansat Athlyn Cathcart-Keays som ny Junior Copy Writer, og afdelingen er dermed oppe på 15 medarbejdere. Athlyn har senest arbejdet som freelance journalist og redaktionsassistent hos avisen The Guardian i London.

Og endelig har bureauets Film og Content-afdeling fået en ny kollega i form af Mikkel Brøndum. Han et startet som ny elev og er samtidig i gang med at uddanne sig i Film- og TV–Produktion på NEXT.

Adm. direktør hos Advance, Jens Krog, siger om de nye ansættelser:

- Rene har en rigtig bred digital baggrund og er sammen med de øvrige DXM’ere en vigtig brik i den udvikling vi ser, efter at Camilla Pelle Grove er kommet i front for vores digitale kompetencer. Og så glæder vi os over at  vi med Athlyn og Mikkel får nye unge kræfter om bord, som kan give friske perspektiver på vores opgaver og støtte op om seniorfolkene.