De har fart på hos bureauet Advice i disse tider.

I starten af oktober blev bureauet styrket på digital og customer experience, da Lise Fink Vadsholdt, Ogilvy Ones tidligere CEO, trådte ind i ledelsen.  

Senere samme måned blev The Woerks-profilen Anders Røge ny Head of Film Production på bureauet, og nu får Advice igen flere stærke kort på hånden.

Det drejer sig om Mark Mikael Müller, der tiltræder som Chief Creative i Advices kreative afdeling.

Han vender dermed tilbage til bureauet efter halvandet år som Creative Director på Very Patchwork, og det er de glade for hos Advice.

- Vi forventer, at Mark kommer til at bidrage med en masse til vores team. Udover et skarpt øje for kreativ konceptudvikling, kommer han også med en masse værdifuld erfaring i at udvikle og eksekvere content-koncepter, hvilket er utroligt vigtigt i forhold til vores nye satsning med egne filmproduktioner. Så vi glæder os til at få ham tilbage i en ledende rolle, siger Jeppe Nis Jensen, der er Creative Director i Advice.

Selv siger Mark Mikael Müller, at hans hjerte aldrig rigtig har forladt Advice, og han er derfor nu glad for at være ”hjemme igen” – denne gang i mere kreativ rolle. Da han var på Advice sidst, var det i stillingen som Director for Social & Digital Activation.  

- Jeg har en stor kærlighed til Advice, som har rykket sig markant, siden jeg var her sidst. Det er virkelig en fornøjelse at vende tilbage til det, som, jeg mener, er Danmarks vigtigste og vildeste bureau. Advice har både hjerne og hjerte på rette sted, hvilket vores kundeliste også afspejler, siger Mark Michael Müller og tilføjer:

- Vores nye kreative udvikling lover rigtig godt for fremtiden, og personligt træder jeg ind i en nærmest skræddersyet stilling, hvor jeg udover konceptudvikling, content og digital aktivering også vil fokusere på nye talenter til bureauet. Jeg glæder mig til at blive en del af holdet igen.

Ny Chief Advisor i PR
Også i Advices Public Relations-afdeling har de hentet nye kræfter ind.

Det drejer sig om Tue Aip, der er ansat som ny Chief Advisor. Han har 15 års erfaring som rådgiver og leder for nogle af de største PR-bureauer og Danske Bank, hvor han blandt andet har stået bag opbygningen af Danske Banks digitale position i medierne, og ham er de rigtig godt tilfredse med at få på holdet hos Advice:

- Advice har i de senere år for alvor fået skabt et selvstændigt forretningsområde inden for PR, der både tiltrækker egne kunder, og som bidrager til at levere integrerede løsninger på tværs af kanaler og platforme,siger Thomas Beck Sørensen, Partner og Director i Advice Public Relations, og tilføjer:

- Og med Tue på holdet som Chief Advisor får vi styrket vores PR-position med en tung rådgiver, der tænker PR og forretning tæt sammen, 

Med sin baggrund inden for finans, teknologi og FMCG får Tue Aip ansvar for nogle af Advices helt store PR-kunder, og han ser frem til at bringe bureauet endnu videre inden for PR-disciplinen:

- Jeg glæder mig til at blive en del af Advices PR-team. Advice har været igennem en imponerende udvikling og står i dag som et af de stærkeste bureauer i Danmark. Jeg ser frem at skabe resultater for Advices PR-kunder og integrere vores løsninger med husets andre specialistkompetencer, siger Tue Aip.