Velkommen til ”the Danish company digitalization survey 2017”.

På dansk en analyse, der tager temperaturen på digitaliseringen i danske virksomheder.

Analysen er et partnerskab mellem CBS, IDA (Ingeniørforeningen), DLF, Dansk Markedsføring og med Syncronic som eksekverende ildsjæl.

Arbejdet udmøntes i en rapport, der kort og godt fortæller, hvor langt danske virksomheder er på rejsen mod en digital forretning, hvilket jo giver virksomhederne store muligheder, men som også stadig halter i langt de fleste virksomheder.

Grundpåstanden ved digitalisering er, at virksomheder forbedrer konkurrenceevnen og opnår en langt bedre indsigt i kunderne, end ikke-digitaliserede virksomheder.

Det er en bred undersøgelse, Syncronic er i gang med, hvor alle virksomhedernes afdelinger er i spil. Salg & marketing, innovation, logistik og support funktioner, bare for at nævne de mest indlysende afdelinger.

Deltagere i analysen får naturligvis adgang til rapporten, når den er færdig. Desuden inviteres deltagerne til en konference, hvor resultaterne lægges frem. Husk derfor at efterlade en e-mail adresse, når du deltager i besvarelsen, hvis du vil have rapporten tilsendt.

Tag testen her

Besvarelserne er naturligvis helt anonyme, og man kan kun besvare spørgsmålene én gang. Det tager cirka 10 minutter at svare på spørgsmålene. Deadline for besvarelserne er 19. marts.

Er du i tvivl om noget, så henvend dig til zaz@syncronic.com