Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Ambitiøst bureau stærkt fra start

    Det ambitiøse reklamebureau Butter har nu eksisteret i lidt over et år, og på trods af brancheskepsis er bureauet, som profiler fra det københavnske kulturliv står bag, kommet stærkt fra start.

    24. februar 2017
  • Aarhus-bureau scorer VM

    Det digitale bureau Novicell skal levere den platform, der skal håndtere deltagere og frivillige, når en af verdens største sportsbegivenheder, VM i sejlsport, kommer til Smilets By i august 2018.

    23. februar 2017
  • Børs-selskab køber sig ind i Umwelt

    Den storsatsende, børsnoterede Marketing Communication Services-koncern F. E. Bording fortsætter oprustningen og køber 20 pct. af det digitale bureau Umwelt.

    23. februar 2017
  • Liquidminds lever fint

    Med pletskuddet Google Sheep View satte Liquidminds et smukt og effektivt fingeraftryk på award-landkortet. Og økonomien er fin uden at være prangende. Tilliden mellem bureau og kunder er en af forklaringerne på succesen.

    23. februar 2017
  • Bureau: Programmatic er fremtiden

    Programmatic-indkøb estimeres at udgøre mere end 70 pct. af den samlede displayannoncering i 2017, og da data-håndtering bliver mere og mere forretningskritisk, bør annoncører tage stilling til begge dele, mener Ulrik Grevenkop-Castenskiold

    22. februar 2017
  • Flotte tal fra Advance - igen

    Tre gange bull's eye på stribe fra Advance: Større fokus på indtjening end på vækst har for tredje år i træk sikret bureauet et driftsresultat på den rigtige side af 10 mio. kroner.

    22. februar 2017
  • Danskere designer for FN

    Randers-virksomheden Phoenix Design Aid har indgået en rammeaftale på webudviklings-services og grafisk design til et FN-agentur i Geneve. Aftalen har et samlet budget på omkring seks mio. kroner.

    21. februar 2017
  • Mediebureauet der også vil være kreativt

    Årets Gunn Report samlede for nylig de mest prisvindende bureauer i hele verden, og her er &Co og UncleGrey vanen tro de stærkeste danske kort. Men på en delt tredjeplads dukker et mediebureau op.

    21. februar 2017
  • Lakrids-brand vælger bureau

    Lakrids by Johan Bülow står foran en omfattende digitalt gearskifte, og til at hjælpe med det har man kontraheret med et digitalt designbureau, der ikke er uvant med succesfulde danske brands.

    21. februar 2017
  • Vis dine kunder, at du elsker dem

    Virksomheder bør lære kunderne væsentlig bedre at kende og bestemme sig for at skabe markante oplevelser for dem, mener Stiig Binggeli fra Brandhouse. Kun på den måde, kan man holde på dem.

    21. februar 2017