Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Høj løn = stærk forretning...

    Det kan tilsyneladende godt betale sig at give en ordentlig hyre. Landets to bedst lønnende bureauer kom begge stærkt ud af 2016.

    30. marts 2017
  • &Co. i fuld galop

    Det har været guld værd for &Co. at blive en del af The North Alliance (NoA)-familien. Seneste regnskab viser fornem vækst på både top- og bundlinje, og udviklingen ser ud til at fortsætte ind i 2017.

    30. marts 2017
  • Stor tømmerhandel vælger bureau

    Davidsens Tømmerhandel har udviklet sig til at være Syddanmarks største byggemarkedskæde. Væksten fører nu Davidsen videre ud i Danmark. Derfor er Clienti i Aarhus valgt som nyt bureau.

    30. marts 2017
  • Rekord fra Dansk Reklame Film

    Nordisk Film-selskabet Dansk Reklame Film fortsætter væksten. 2016 bød på en trecifret millionomsætning, og med et resultat før skat på over 20 mio. kroner har selskabet leveret sit bedste regnskab nogensinde.

    29. marts 2017
  • Hyundai vælger nyt bureau i DK

    Verdens fjerdestørste bilbrand, Hyundai, har efter en pitch valgt nyt leadbureau i Danmark. Ikke mindst bureauets internationale kompetencer blev udslagsgivende.  

    29. marts 2017
  • Advice: menneske + mekanik

    De er ikke til at stoppe. Advice høster nu frugterne af fusionen med Advice Digital, og vokser fornemt og kontinuerligt på både top- og bundlinje. Nu skal investeres endnu mere i teknologi uden at smide den menneskelige indsigt over bord.

    27. marts 2017
  • Nye opgaver giver bureau-vækst

    Help PR vokser fortsat, og en del af forklaringen ligger i langt flere storytelling-opgaver. Hos bureauet aner man ligefrem en tendens til, at PR-branchen får flere af denne type opgaver, der ellers har ligget hos mediebureauerne.

    27. marts 2017
  • Konsulenthus booster bundlinjen

    De dansk specialkonsulenter i IMPACT runder 100 medarbejdere og øger overskuddet med 86 pct. ”2016 var et fantastisk år med mange nye ansættelser, og vi opruster yderligere i 2017,” siger Kasper Holst.

    24. marts 2017
  • Misbrug ikke disruption

    Det er farligt at ”sælge” disruption som rådgivning. De færreste brancher er reelt udsatte, men risikerer naturligvis at blive det. Disruption handler om gamechanging, at rive et marked itu eller skabe et nyt, fordi en ny forretningsidé erstatter en gammel.

    24. marts 2017
  • Fin pris til In2media-projekt

    Det digitale bureau In2media har udviklet koncept og design for projektet ”Familiens livssituation” for Statsforvaltningen - og det har skabt effektivisering for 12-14 mio. kroner årligt. Nu har parterne vundet Digitaliseringsprisen 2017.

    24. marts 2017
  • Lyngby Storcenter vælger bureau

    Efter en pitch har Lyngby Storcenter valgt Marketsquare som nyt bureau. Pitchen blev vundet på et oplæg, der indfrier Lyngby Storcenters digitale ambitioner.

    24. marts 2017
  • Snart ejer kunderne deres data

    Den 25. maj 2018 træder den nye EU-forordning om beskyttelse af persondata i kraft. De skærpede konsekvenser ved overtrædelser af bestemmelserne har allerede fået en del omtale. I en dansk kontekst er det imidlertid relativt simpelt at tilpasse sig de nye regler.

    23. marts 2017
  • Ny partner hos Very

    De har travlt hos sidste sommers guldvinder i Cannes, og ud fra ønsket om at blev et mere seniordrevet bureau, udvider man nu partnerkredsen.  

    23. marts 2017
  • Bureau genopfinder sig selv

    Et af Danmarks mest solide bureaubrands, Nørgård Mikkelsen, leverede et flot 2016-resultat, og udkommer med nyt logo og en markant profil i et omskifteligt marked.

    23. marts 2017
  • Dansk selskab udvider i Frankrig

    Det går forrygende for det dansk etablerede Zendesk, der endnu engang ekspanderer. Denne gang i Frankrig, hvor verdens største iværksættermiljø under samme tag findes.

    23. marts 2017
  • Energikæmpe vælger Kunde & Co

    Energihandelsselskabet Danske Commodities har netop lanceret et nyt website, årsrapport og koncept. Kunde & Co står bag.   

    22. marts 2017
  • Dansk start-up går nordisk

    Virksomheden WakeupData gør det nemmere for danske og internationale webshops at behandle deres data i kommercielt øjemed. Et potentielt milliardmarked for den to år gamle start-up.

    21. marts 2017
  • Shortlisten til DEMA17

    Rekordmange bureauer har fået øjnene op for Danish Events & Meetings Award, DEMA17. Juryen er positivt overrasket over niveauet i de indsendte cases, og ser det som et tegn på, at events er inde i en rivende udvikling.

    20. marts 2017
  • PR-bureau fortsætter fremgang

    Specialiseret rådgivning, PR og kommunikation for byggebranchen bærer frugt for Perfekta PR. Både top og bund er vokset i 2016, flere folk er kommet til - herunder en Head of Social Media hentet fra IUM - og ledelsen venter fortsat vækst i 2017.

    20. marts 2017
  • GroupM vil bekæmpe svindel

    Den teknologiske udvikling har givet os programmatiske værktøjer, så vi i princippet kan nå ud til alle mennesker med virksomhedernes budskaber. Men problemer med bots og fraud lurer, og det agter GroupM at gøre noget ved.

    20. marts 2017