Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Gotcha vinder stor kunde

    Efter en budrunde har rengøringsselskabet Alliance+ valgt de nordjyske bureaufolk i Gotcha som ny bureaupartner.

    17. februar 2017
  • IBM-hæder til danskere i Las Vegas

    Houston Analytics er blevet belønnet med en fornem pris af it-giganten IBM i Las Vegas. Det danske martech-selskab Agillic har stor andel i hæderen.

    17. februar 2017
  • Danske Falcon fordobler i USA

    Væksten skyldes især en stor amerikansk interesse i at forbedre kundeoplevelsen på de sociale medier. Det er sjette år i træk, at Falcon.io leverer flotte væksttal.

    17. februar 2017
  • Bureau etablerer typografisk lab

    Bureauet ÅBC bliver nu en del af det danske brand- og designbureau Kontrapunkt, som på den baggrund skaber et nyt typografisk laboratorium.

    16. februar 2017
  • PHD kåret til bedste mediebureau

    Det går fornemt for Omnicom Media Groups mediebureau PHD Worldwide, der af Adweek er kåret til ”Global Media Agency of the Year”. Det er tredje gang, et medie eller en festival gør det.

    15. februar 2017
  • Stærk fremgang hos Brandhouse

    Et vedholdende fokus på Customer Centricity, gode kreative løsninger for kunderne og skarpe digitale kompetencer resulterede i et overskud på næsten 6,8 mio. kr. før skat i 2016 for Brandhouse Gruppen.

    14. februar 2017
  • Bureau-ejere: Her er tre gode råd

    Mediebureauet BrandSpot&BrandLife står bag en effektiv mediestrategi for G4S, der både er prisbelønnet herhjemme og nu bruges som målestok for G4S i andre lande. De to bureaustiftere kommer her med tre gode, digitale råd.

    14. februar 2017
  • Tung profil til københavner-bureau

    Eventmageren Jon Vanggaard har sluttet sig til Rossen & Company forud for, hvad stifteren håber bliver endnu et godt år for det hurtigvoksende PR-bureau.

    13. februar 2017
  • Huawei vælger digitalt bureau i DK

    Den kinesiske telegigant Huawei har gennemført en pitch for at finde sit digitale leadbureau i Danmark. Valget faldt på et bureau, mega-brandet har samarbejdet med herhjemme tidligere.

    10. februar 2017
  • Insourcing eller outsourcing?

    Orchestras nye selskab MyProgrammatic er et super-spændende initiativ, siger nogle virksomheder, mens andre er skeptiske: ”Det er svært at se fordelen for annoncørerne”, mener Dansk Annoncørforening.

    10. februar 2017