Courses tabs (CT)

  • Mediabureauerne når 1 mia. kr.

    En ny rapport rummer nøgletal på 153 af de største bureauer, og de havde et ret godt 2016. Endnu engang er mediabureauerne blandt dem, der klarer sig bedst.

    18. august 2017
  • Deloitte køber super-bureau

    Endnu engang viser Deloitte, at konsulent-kæmpen blander sig i kampen om at levere marketing-ekspertise til klienterne. Opkøbet af det svenske kreative bureau Acne er blot et skridt på rejsen.

    17. august 2017
  • Pravda napper to Red Dot Awards

    Det aarhusianske bureau Pravda har vundet to Red Dot Awards for sit arbejde for to forskellige kunder. Dermed fordobler bureauet sidste års høst af ”røde prikker”.

    16. august 2017
  • Bureauerne voksede fint i 2016

    En ny rapport fra MyResearch rummer nøgletal på 153 af de største bureauer, og de havde et ret godt 2016. De små bureauer trækker dog ned. Både direktører og CMO’erne er interviewet.

    16. august 2017
  • Seks priser til Kolding-bureau

    Markant Reklamebureau i Kolding har høstet ikke færre end seks priser ved Summit Creative Award og Hermes Creative Awards for sit arbejde for Sydinvest. 

    16. august 2017
  • Bureau bag menneskelig chatbot

    Subsero har udviklet sit eget bud på et af tidens hotte teknologiske must haves: En intelligent chatbot, der kan hjælpe med komplicerede udfordringer inden for markedsføring. Ja, den er god nok. Læs med her.

    16. august 2017
  • Discovery vælger bureau

    Medievirksomheden Discovery, der tidligere på året tyndede kraftigt ud i den interne PR-afdeling, har nu allieret sig med et PR-bureau efter en pitch.

    15. august 2017
  • Tinder får dansk bureau-hjælp

    Dating-app’en over dem alle – Tinder – har valgt at samarbejde med danske ccccccc, hvilket har resulteret i en række lister over de mest swipede job, der snart kommer til at køre på internationale medier.

    14. august 2017
  • Bureau bidrager til talent-udvikling

    Der er mangel på dygtige udviklere i såvel den danske som internationale reklamebranche. Det gør det digitale bureau Valtech noget ved med et talentprogram, der får folk i job.

    14. august 2017
  • Nordisk skalp til dansk bureau

    Mobil-brandet HTC’s virtual reality platform Vive har valgt et dansk bureau som ny, nordisk PR- og kommunikations-partner.

    14. august 2017
  • Boghandlerkæde går omnichannel

    Omnichannel ikke længere er et uopnåeligt nirvana, men en nødvendighed i kampen mod udenlandske giganter. Fx har Bog & Idé – med hjælp fra bureauet Impact – begivet sig ud på rejsen.

    14. august 2017
  • Robotter løfter social media

    Social media-virksomheden Komfo har indgået samarbejde med chatbot-udviklerne fra BotSupply om at levere markedets første fuldt integrerede chatbot-løsning til automatisering af marketing og kundeservice via sociale medier.

    14. august 2017
  • Fødevarevirksomhed skifter bureau

    Den danske fødevarevirksomhed The Whole Company, som står bag brands som Fredsted The, Castus frugtstænger og Trope snacks, siger efter en pitch farvel til sit hidtidige bureau og goddag til et nyt.

    11. august 2017
  • Ny ledelse hos Another

    Det går godt for Another, der styrker ledelsen med to profiler. Og hen over sommeren har bureauet hentet fire stærke folk ind for at servicere kunderne endnu bedre.

    11. august 2017
  • Bureau hjælper fængslende brand

    Et nyt dansk modebrand, der får sine sweatre strikket af 15 kvindelige indsatte i et peruviansk fængsel, tænker globalt fra starten og vil udelukkende sælge via nettet. Kontrapunkt assisterer.

    11. august 2017
  • Dansk bureau i Google-finale

    Hvert år afholder Google sit Google Premier Partner Awards for de bedst performende digitale marketingbureauer i verden. Kun ét dansk bureau, Web2Media, er gået hele vejen og er i finalen.

    11. august 2017
  • It-gigant vælger nyt bureau i DK

    Gammel kærlighed ruster ikke, lyder det, og det gælder også på bureaufronten. I hvert fald er it-giganten Citrix vendt tilbage til sit gamle bureau efter i en årrække selv at have håndteret kommunikationen.

    11. august 2017
  • Fin design-pris til Aarhus-bureau

    Det aarhusianske designbureau Creative ZOO er blevet hædret med en Red Dot Design Award. Prisen faldt i kommunikationsdesign for Aarhus Teaters sæsonprogram.

    10. august 2017
  • Face the Truth

    Fremtiden tilhører de virksomheder, der investerer i kunstig intelligens og andre nye teknologier, mener Blackwood Seven, der ikke længere er et ”Media Agency”, men ”The Media A.I. Agency”.

    10. august 2017
  • Bureau scorer to modebrands

    Modebrands står i disse dage i kø for at præsentere deres næste Spring/Summer-kollektioner ved Copenhagen Fashion Week. To af dem har også lige valgt at samarbejde med det danske bureau af samme navn.

    09. august 2017