Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Snart ejer kunderne deres data

    Den 25. maj 2018 træder den nye EU-forordning om beskyttelse af persondata i kraft. De skærpede konsekvenser ved overtrædelser af bestemmelserne har allerede fået en del omtale. I en dansk kontekst er det imidlertid relativt simpelt at tilpasse sig de nye regler.

    23. marts 2017
  • Ny partner hos Very

    De har travlt hos sidste sommers guldvinder i Cannes, og ud fra ønsket om at blev et mere seniordrevet bureau, udvider man nu partnerkredsen.  

    23. marts 2017
  • Bureau genopfinder sig selv

    Et af Danmarks mest solide bureaubrands, Nørgård Mikkelsen, leverede et flot 2016-resultat, og udkommer med nyt logo og en markant profil i et omskifteligt marked.

    23. marts 2017
  • Dansk bureau udvider i Frankrig

    Det går forrygende for det dansk etablerede Zendesk, der endnu engang ekspanderer. Denne gang i Frankrig, hvor verdens største iværksættermiljø under samme tag findes.

    23. marts 2017
  • Energikæmpe vælger Kunde & Co

    Energihandelsselskabet Danske Commodities har netop lanceret et nyt website, årsrapport og koncept. Kunde & Co står bag.   

    22. marts 2017
  • Dansk start-up går nordisk

    Virksomheden WakeupData gør det nemmere for danske og internationale webshops at behandle deres data i kommercielt øjemed. Et potentielt milliardmarked for den to år gamle start-up.

    21. marts 2017
  • Shortlisten til DEMA17

    Rekordmange bureauer har fået øjnene op for Danish Events & Meetings Award, DEMA17. Juryen er positivt overrasket over niveauet i de indsendte cases, og ser det som et tegn på, at events er inde i en rivende udvikling.

    20. marts 2017
  • PR-bureau fortsætter fremgang

    Specialiseret rådgivning, PR og kommunikation for byggebranchen bærer frugt for Perfekta PR. Både top og bund er vokset i 2016, flere folk er kommet til - herunder en Head of Social Media hentet fra IUM - og ledelsen venter fortsat vækst i 2017.

    20. marts 2017
  • GroupM vil bekæmpe svindel

    Den teknologiske udvikling har givet os programmatiske værktøjer, så vi i princippet kan nå ud til alle mennesker med virksomhedernes budskaber. Men problemer med bots og fraud lurer, og det agter GroupM at gøre noget ved.

    20. marts 2017
  • Spilder du dit digitale budget?

    Reklamebureauet Fireball har fået lov at kigge inden for i danskernes private, digitale hverdag - og det er nu blevet til en bog med værktøjer og inspiration til alle, der skal markedsføre og positionere et brand digitalt.

    17. marts 2017
  • Ungt designbureau vinder udbud

    Design Destination Denmark har valgt bureau efter et udbud. Valget faldt på et relativt ungt designbureau, der løser opgaven sammen med tre partnere.

    17. marts 2017
  • LOOP vinder prestigeprojekt

    Det danske branding- og designbureau LOOP Associates skal udvikle visuel identitet til det gigantiske forretnings-, kultur og livsstils-center ”The Circle”, der åbner i 2019 i forbindelse med lufthavnen i Zürich.

    17. marts 2017
  • Vi har brug for din hjælp

    Hvad er potentialet ved digitalisering? Og hvor langt er danske virksomheder på en ”modenheds-skala”? Du kan bidrage her med din indsigt.

    16. marts 2017
  • Bureau med i globalt netværk

    PR-bureauet Kompas Kommunikation i Danmark bliver fremover en del af det internationale Weber Shandwick-netværk.

    15. marts 2017
  • Dansk bureau opruster i Japan

    Design- og brandingbureauet Kontrapunkt opruster sin Japan-afdeling med en ny Creative Director i skikkelse af Philip Linnemann. Han kommer senest fra en stilling som Corporate Entrepreneur hos Danske Bank.

    15. marts 2017
  • Sandwich-kæde vælger bureau

    Sunset Boulevard valgte i starten af 2016 Nørgård Mikkelsen som nyt bureau. På det tidspunkt varetog Sunset selv de digitale indsatser, men siden januar 2017 har Nørgård Mikkelsen overtaget styring og eksekvering af alt fra e-mail-marketing til social media.

    15. marts 2017
  • Danskere vil modernisere e-mailen

    Danske online-pionerer er i luften med en platform, der automatiserer køb og salg af annoncer i nyhedsbreve. ”Det bliver stort, og vi er glade for at være med”, lyder det fra en investor, der har skudt et millionbeløb i det nye setup, Passendo.

    14. marts 2017
  • Adapt fortsætter væksten

    Toplinjen vokser og vokser, mens bundlinjen stort set er flad. Adapt forfølger en snorlige vækststrategi om at vokse internationalt, og de digitale folk har selv pengene til at indfri ambitionerne.

    14. marts 2017
  • Revolt scorer Nordisk Film

    Det kreative bureau Revolt har fået Nordisk Film Biografer og flyselskabet Air Pristina på kundelisten. Desuden har bureauet ansat yderligere to internationale profiler – herunder en ny kreativ direktør, der senest kommer fra Vertic.

    13. marts 2017
  • Mediabureau opruster digitalt

    MediaCom i Aarhus vokser især digitalt, og det udmønter sig nu i en nyoprettet stilling som Digital Director. Til stillingen har bureauet hentet en stærk profil fra tech start-up’en Lunar Way.

    13. marts 2017