Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Jobopslag er blevet kæmpehit

    En ledig kontaktchef-stilling hos reklamebureauet Fireball er blevet noget af et tilløbsstykke. På bare en uge har over 1.600 branchefolk været inde for at teste det usædvanlige rekrutteringsværktøj, der også har givet newbizz-møder.

    20. februar 2017
  • Om 20 år spiser du insekter

    Et forskningsprojekt fra designbureauet Pearlfisher har identificeret fire globale, kulturelle mega-trends, som alle fødevarebrands bør være opmærksomme på. De påvirker nemlig den måde, vi spiser og drikker på i fremtiden.

    20. februar 2017
  • Gotcha vinder stor kunde

    Efter en budrunde har rengøringsselskabet Alliance+ valgt de nordjyske bureaufolk i Gotcha som ny bureaupartner.

    17. februar 2017
  • IBM-hæder til danskere i Las Vegas

    Houston Analytics er blevet belønnet med en fornem pris af it-giganten IBM i Las Vegas. Det danske martech-selskab Agillic har stor andel i hæderen.

    17. februar 2017
  • Danske Falcon fordobler i USA

    Væksten skyldes især en stor amerikansk interesse i at forbedre kundeoplevelsen på de sociale medier. Det er sjette år i træk, at Falcon.io leverer flotte væksttal.

    17. februar 2017
  • Bureau etablerer typografisk lab

    Bureauet ÅBC bliver nu en del af det danske brand- og designbureau Kontrapunkt, som på den baggrund skaber et nyt typografisk laboratorium.

    16. februar 2017
  • PHD kåret til bedste mediebureau

    Det går fornemt for Omnicom Media Groups mediebureau PHD Worldwide, der af Adweek er kåret til ”Global Media Agency of the Year”. Det er tredje gang, et medie eller en festival gør det.

    15. februar 2017
  • Stærk fremgang hos Brandhouse

    Et vedholdende fokus på Customer Centricity, gode kreative løsninger for kunderne og skarpe digitale kompetencer resulterede i et overskud på næsten 6,8 mio. kr. før skat i 2016 for Brandhouse Gruppen.

    14. februar 2017
  • Bureau-ejere: Her er tre gode råd

    Mediebureauet BrandSpot&BrandLife står bag en effektiv mediestrategi for G4S, der både er prisbelønnet herhjemme og nu bruges som målestok for G4S i andre lande. De to bureaustiftere kommer her med tre gode, digitale råd.

    14. februar 2017
  • Tung profil til københavner-bureau

    Eventmageren Jon Vanggaard har sluttet sig til Rossen & Company forud for, hvad stifteren håber bliver endnu et godt år for det hurtigvoksende PR-bureau.

    13. februar 2017