Articles tabs

Courses tabs (CT)

  • Liquidminds køber bureau

    Reklamebureauet Liquidminds har købt en del af adfærdsbureauet BehaviorCPH. Det skal kvalificere fremtidige reklamekampagner ved hjælp af neuro-marketing. ”Nu har vi større mulighed for at ramme plet med kampagnerne,” siger parterne.

    24. maj 2018
  • Out of Home vokser enormt

    Det går meget stærkt for Danmarks næststørste outdoor-udbyder. I 2017 tjente Out of Home Media 15,7 mio. kr. før skat.

    24. maj 2018
  • Ny kreativ direktør til Advance

    Advance har efter en omfattende search-proces hentet en ny kreativ direktør ind. Sammen med Gavin Mulligan udgør han fremover den overordnede kreative ledelse på bureauet.

    23. maj 2018
  • Reklame-svenskere åbner i Danmark

    Svenske Hobby Film har været hemmeligt forelsket i Danmark længe, så nu åbner produktionsselskabet et kontor i København med Thomas Gram Veyssière i spidsen.

    23. maj 2018
  • Primetime lancerer nyt bureau

    Det oprindeligt rene PR-bureau Primetime køber andre bureauer op og udvider digitalt. Nu træder Peter Sterups team endnu et skridt ud af traditionen og etablerer et rekrutterings-bureau. Læs hvorfor her.

    22. maj 2018
  • Slik-gigant har valgt bureauer

    Perfetti van Melle, som bl.a. står bag slikbrandet Mentos, har valgt IUM som nordisk mediabureau og Marvelous som nordisk content og social media bureau. 

    18. maj 2018
  • Dansk startup får millioner

    Det danske tech-startup Tame, der leverer et planlægningsværktøj for moderne event managere, har landet en investering på 4,5 mio. kr. fra fem prominente serieiværksættere og investorer. 

    17. maj 2018
  • Lille mediebureau har vind i sejlene

    Hilmar & Høgsberg, der leverer klassiske mediebureau-services med et twist, har godt gang i butikken. Senest har et klassisk Skagen-hotel fået succes med en native-kampagne fra bureauets hånd. 

    17. maj 2018
  • Dentsu Aegis lancerer nyt bureau

    Det store mediebureau-netværk, Dentsu Aegis Network, sætter endnu et skib i søen. Det er et nyt mediebureau født ud af Magnetix: dentsu X.

    17. maj 2018
  • Datagraf og OTW lægges sammen

    Danske Datagraf og svenske OTW samler sig nu under OTW’s brand og skaber et af Nordens største content-bureauer. Allers muskler understøtter ambitionen.

    16. maj 2018
  • McCann leverer nu sorte tal

    Mareridtet er slut. Et underskud i 2015 på 8,5 mio. kr. blev reduceret til ”kun” 1 million skæve i 2016, og nu er det lykkes for Tobias Smidth-Fibiger og hans team er snige sorte tal ind på bunden. Fremtiden ser endnu bedre ud, lyder det.

    16. maj 2018
  • Nyt bureau til Danske Spil-brand

    Danske Spils nye betting-brand, YouBet, blev lanceret med et stort tryk på traditionelle kanaler. Nu skrues der op for indsatsen på sociale medier i samarbejde med et nyvalgt bureau.

    15. maj 2018
  • Bureau ændrer detail-marketing

    Selv om Danmark er lille, så giver det mening for detailhandlen at komme videre fra et landsdækkende kædefokus i marketingindsatsen. Derfor vil m/SIX sammen med detailhandlerne bruge data til at udvikle en marketingstrategi for hver enkel butik. 

    15. maj 2018
  • Kreativ trives i konsulent-verdenen

    Accenture købte Karmarama i slutningen af 2016. Hvordan er den første tid som kreativt digitalt bureau i ly af management konsulent-kæmpen mon forløbet? Det fortæller Karmaramas topchef her.

    14. maj 2018
  • Annonce-rigmand ind i designhus

    IT-iværksætteren Kaare Danielsen, der har skabt en guldrandet jobannonce-forretning på nettet, er ny investor i og medejer af Jacob Jensen Design, som han spår et internationalt gennembrud.   

    14. maj 2018
  • Bureau udvider partnerkredsen

    Innovations- og designvirksomheden 1508 udvider partnerkredsen yderligere. Louise W. Klinker, Strategy & UX Director, og Tore Rosbo, Creative Director er nye partnere.

    09. maj 2018
  • Wunderman sætter igen en rekord

    Intet dansk bureau er i stand til at levere regnskaber som Wunderman A/S. Og 2017 er ikke en undtagelse. For 7. år i træk sætter direct-specialisterne rekord på top- og bundlinjen.

    09. maj 2018
  • Mölnlycke vælger nyt bureau

    Efter en pitch har medicinalgiganten Mölnlycke valgt reklamebureauet Liquidminds til at gøre en større digital omstilling til en positiv oplevelse for medarbejderne.

    09. maj 2018
  • Advice rykker på influencer-banen

    Influencers skal behandles som journalister, mener man hos bureauet Advice, som har etableret et nyt team, der skal styrke profilen på området. Få et par tip her fra bureauets nye Head of Influencer Marketing.

    08. maj 2018
  • Fireball: Det har været et godt år

    Det var en god beslutning, da parterne bag fireball for et år siden valgte at splitte bureauet op i to. Et skarpere fokus har trukket nye kunder til og styrket forretningen: Trods restruktureringsomkostninger har bureauet således stadig været i stand til at levere en million på bunden.

    07. maj 2018