Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • WPP fusionerer danske PR-bureauer

    To af de ældste og mest meriterede danske PR-brands, Hill+Knowlton Strategies og Burson-Marsteller, fusionerer. Det midlertidige navn bliver HK – BM, men inden for kort tid vil medarbejderne udvikle et blivende navn og identitet.

    28. februar 2017
  • Subsero fordobler resultatet

    Subsero har oprustet markant på den kreative front og startede 2017 med at byde sin første kreative direktør velkommen. Nu er regnskabet for 2016 landet, og det fortæller om betydelig fremgang.

    28. februar 2017
  • Mindshare udvider atter butikken

    Mindshare har nu også føjet PR til listen over kommercielle kommunikationsydelser, bureauet har på paletten. Erfaren PR-mand står i spidsen for satsningen.

    28. februar 2017
  • Kreativt bureau sætter lyd på

    Det kreative bureau Knowtheirname, der har specialiseret sig i musik branding og social media marketing, har købt sig ind i et lyd-bureau, der producerer podcasts.

    27. februar 2017
  • Ambitiøst bureau stærkt fra start

    Det ambitiøse reklamebureau Butter har nu eksisteret i lidt over et år, og på trods af brancheskepsis er bureauet, som profiler fra det københavnske kulturliv står bag, kommet stærkt fra start.

    24. februar 2017
  • Aarhus-bureau scorer VM

    Det digitale bureau Novicell skal levere den platform, der skal håndtere deltagere og frivillige, når en af verdens største sportsbegivenheder, VM i sejlsport, kommer til Smilets By i august 2018.

    23. februar 2017
  • Børs-selskab køber sig ind i Umwelt

    Den storsatsende, børsnoterede Marketing Communication Services-koncern F. E. Bording fortsætter oprustningen og køber 20 pct. af det digitale bureau Umwelt.

    23. februar 2017
  • Liquidminds lever fint

    Med pletskuddet Google Sheep View satte Liquidminds et smukt og effektivt fingeraftryk på award-landkortet. Og økonomien er fin uden at være prangende. Tilliden mellem bureau og kunder er en af forklaringerne på succesen.

    23. februar 2017
  • Bureau: Programmatic er fremtiden

    Programmatic-indkøb estimeres at udgøre mere end 70 pct. af den samlede displayannoncering i 2017, og da data-håndtering bliver mere og mere forretningskritisk, bør annoncører tage stilling til begge dele, mener Ulrik Grevenkop-Castenskiold

    22. februar 2017
  • Flotte tal fra Advance - igen

    Tre gange bull's eye på stribe fra Advance: Større fokus på indtjening end på vækst har for tredje år i træk sikret bureauet et driftsresultat på den rigtige side af 10 mio. kroner.

    22. februar 2017