Courses tabs (CT)

  • Bureau rebrander trykkerigigant

    Stibo Printing Solutions har samlet alle aktiviteter på tværs af forretningsenheder og landegrænser under én identitet – og under navnet Stibo Complete. Bureauet bag det nye look holder til i Horsens.

    23. februar 2018
  • Bureau åbner kontor i Aarhus

    Det prisvindende strategiske branding-bureau Make slår lige om lidt dørene op for en ny Aarhus-afdeling. Desuden er staben af medarbejdere udvidet, og flere nye er på vej.

    23. februar 2018
  • Global designpris til Interflora

    Interflora modtog sent i går aftes den internationale DBA-jurys sølv-pris for design af øl-serien ASK, som blomster- og gavekæden lancerede I 2015. Pearlfisher står bag det nordiske design.

    23. februar 2018
  • Måler-gigant vælger bureau

    Kamstrup, der vil være verdens førende leverandør af løsninger til energi- og vandmåling, har netop valgt det bureau, som skal folde vækstpotentialet ud online.

    22. februar 2018
  • Byggemarkedskæmpe satser digitalt

    Silvans nye ejere har sat digitalisering øverst på dagsordenen, så byggemarkedet har allieret sig med et af landets stærke digitale bureauer for at komme ud over stepperne.

    22. februar 2018
  • Bureau har markant fremgang

    Et af Danmarks førende B2B-bureauer øgede omsætning, overskud og antal medarbejdere. Med væksten er Klausen + Partners godt på vej til at indfri de strategiske mål for 2020.

    21. februar 2018
  • Umwelt præsterer stabilt igen

    Umwelt leverer et fornuftigt overskud på 2,7 mio. kr., mener Martin Michael Hansen. ”Et EBITDA på 4,2 mio. kr. ligger i den høje ende, og partnerkredsen er meget tilfreds.”

    21. februar 2018
  • Bates skal til at køre BMW

    Mercedes brugte i mange år Bates som bureau, men i 2016 flyttede den tyske koncern budgettet til TBWA & BBDO. Men Bates fastholdt bilkompetencerne, og nu er BMW trådt ind ad døren.

    21. februar 2018
  • Bureau opruster på data-fronten

    No Zebra opruster på datasiden med et nyt team til data science, DMP og forecasting. Tidligere Freeway- og Epinion-profil er hentet ind til at stå for satsningen.

    21. februar 2018
  • Brandhouse gruppen har fine tal

    Endnu et år udkommer Brandhouse gruppen med solide sorte tal. Men både toplinjen og bundlinjen er faldet en anelse, hvilket skyldes investeringer i bedre kompetencer. Stiig Helgens Binggeli er tilfreds.

    20. februar 2018
  • Digitalt boost til Den Blå Planet

    For Den Blå Planet handler digitalisering ikke kun om at tilpasse mediaindsatsen til de relevante kontaktpunkter, men om at øge effektiviteten i hele processen. En nyvalgt partner skal hjælpe med det.

    20. februar 2018
  • Infomedia køber op i Norge

    Infomedia har købt norske Opoint Technology, hvilket giver den danske medieovervågningsvirksomhed globalt fodfæste. ”En vigtig milepæl”, lyder det fra direktøren.

    20. februar 2018
  • Bureau rebrander pels-gigant

    De danske minkavlere og deres fælles auktionshus – bedre kendt under navnet Kopenhagen Fur – har fået ny, global visuel identitet. Et dansk bureau står bag.

    19. februar 2018
  • Dansk film atter hædret i USA

    En film, der fortæller historien om, hvordan mennesker med autisme kan have stor glæde af digitale medier, har netop vundet sin femte internationale pris. Marcus Mandal fra filmselskabet Citizen Dane har instrueret.

    16. februar 2018
  • Kbh-bureau hylder egne rødder

    På Lolland-Falster findes nogle af landets dygtigste fødevareproducenter, og nu skal et nyvalgt, københavnsk bureau styrke Sydhavsøernes position i fødevarelandskabet. Det er en opgave, der falder tæt ved hjertet.

    16. februar 2018
  • Det handler ikke om dig

    De forskellige aldersgrupper taler med et forskelligt sprog. Derfor kan en ensartet og til tider corporate tilgang til kommunikationen være en ulempe. Så tone-of-voice skal være empatisk og tilpasses de enkelte kunder.

    15. februar 2018
  • Koncern klar til bureau-opkøb

    Koncernen Cool Gray, der er i færd med at udvikle sig til et kommunikationshus med alle bureau- og specialistkompetencer på hylden, melder sig klar til nye bureau-opkøb.

    14. februar 2018
  • Lalandia vælger Aalborg-bureau

    Lalandia har valgt et bureau til at håndtere feriecentrets PR- og kommunikation. Opgaven gik til et bureau fra Aalborg, der er vokset betragteligt de senere år.

    14. februar 2018
  • Dansk bureau bag årets bedste site

    Det digitale designbureau Spring/Summer stod bag det bedste E-commerce site i 2017 ifølge Awwwards, der med årets ”Site of the Year”-priser også uddelte hæder til en kreativ dansk freelancer og Hello Monday. 

    13. februar 2018
  • Et bureau er strategisk stærkest

    Et dansk bureau skiller sig markant ud, når knap 700 annoncører bedømmer ”strategisk styrke”. Og det er Kunde & Co, der for syvende år i træk topper MyImage analysen i netop den kategori.

    13. februar 2018