Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Den store spiser den lille

    Bureauet Marketing Lion bliver en del af Siteimprove, der både lider under et enormt vokseværk, og samtidig ikke tjener penge. Amerikansk kapital holder dog ambitionen om en global tilstedeværelse vedlige.

    28. april 2017
  • DDB skaber nyt nordisk bureau

    DDB samler kræfterne i Norden i et nyt micro-netværk med én fælles bundlinje og nyt navn: Nord DDB. 

    28. april 2017
  • Dansk bureau sælger sit logo

    Med en god portion glimt i øjet har Nørgård Mikkelsen valgt at sælge sit gamle logo – det med pilen – på eBay. Overskuddet går til ”Future Entrepreneurs of Denmark”, der således kan overveje, om ikke genbrug også kan være innovativt.

    27. april 2017
  • Digitalt bureau bag nyt mediebureau

    Det hurtigvoksende digitale bureau Adapt lancerer nu et nyt mediebureau herhjemme. Det får navnet Adapt Conversion, og fokus er rettet mod ecommerce.

    26. april 2017
  • Ro i rækkerne

    Dansk Markedsføring fik en nydelig bundlinje på godt en halv million kroner, men forud er gået en betragtelig turnaround. Bestyrelsesformanden og direktøren var tilfredse, ikke mindst med The M List og de stærke medier.

    26. april 2017
  • AEA opruster igen-igen

    Det er landets fagligst set tungeste jury, Kreativitet & Kommunikation har fundet til at bedømme Advertising Effectiveness Award. Gregers Wedell-Wedellsborg, koncerndirektør i Coop Danmark, er en af de nye.

    26. april 2017
  • Hva’ fa’en er meningen?

    Tre nysgerrige sjæle mødes på en kaffe-salon. Temaet er kreativitetens plads i universet, og det, der læner sig ind i samme tankegang, som i øvrigt er stærkt forurenet af Big Data og analytisk lokkemad.

    26. april 2017
  • Widespace og Adform er partnere

    Et nyt samarbejde mellem Widespace og Adform driver udviklingen af programmatisk indkøb af annoncer til mobilen. ”Sammen skaber vi større og mere effektivt reach for annoncørerne,” mener Morten Dahl fra Widespace.

    25. april 2017
  • Nyt produktionsselskab er født

    Fire prisvindende reklamefilm-instruktører har lanceret et nyt produktionsselskab, Octopuss. Med på rullen er også en kendt skuespiller, der springer ud som instruktørtalent – og så har det nye selskab et smukt purpose.

    25. april 2017
  • Intersport vælger nyt bureau

    En af de største kæder af sportsbutikker herhjemme, Intersport, har valgt nyt reklamebureau. Det nye samarbejde gælder alt fra konceptudvikling og kataloger til tv-reklamer og online-aktiviteter.

    24. april 2017
  • Forsikringskæmpe vælger bureau

    I løbet af bare seks måneder har reklamebureauet Advance fået fire nye kunder på listen. Senest har bureauet i samarbejde med Responsive vundet en pitch om en stor forsikringskunde.

    21. april 2017
  • Hotelkæde vælger lead-bureau

    Danmarks største hotelkæde blæser til kamp mod de internationale bookingsites sammen med et digitalt bureau, der – noget utraditionelt – bliver full service-bureau.

    20. april 2017
  • Dansk marketingfirma i Europa-elite

    Danske AudienceProject er blandt finalisterne til Red Herrings Top 100 Europe Award – en prestigefyldt liste, der hædrer de mest lovende, private teknologivirksomheder i Europa.

    20. april 2017
  • Tre nye profiler til Advance

    Reklamebureauet Advance føjer atter nye profiler til holdet. Tre styk, endda. En er hentet hos Konstellation & Republica, en hos The Guardian i London – og en er film-studerende.

    20. april 2017
  • Bureau skal sætte farten ned

    Nordjyderne skal blive bedre til at lette foden fra speederen, så nu har ni af regionens kommuner indgået aftale med et bureau om at udvikle en ny hastighedskampagne. 

    19. april 2017
  • Help PR sætter rekord igen-igen

    Et af landets mest succesrige PR-bureauer, Help PR, vokser for 12. år i træk. ”Kunderne vil have konkrete værktøjer, de selv er med til at udvikle, og som hjælper dem med at udkomme hurtigt og effektivt”, forklarer Mads P. Byder. 

    19. april 2017
  • ALKA vælger nyt mediebureau

    Efter at have talt med en række solide aktører har Alka Forsikring valgt nyt mediebureau. Og valget faldt på Orchestra, der ”har imponeret os, især med forståelse for vores forretningsmæssige mål,” forklarer Alka.

    18. april 2017
  • Hjaltelin ansætter chatbot

    Reklamebureauet Hjaltelin Stahl har udviklet en chatbot, der skal "snakke" med de studerende, der gerne vil i praktik på bureauet. Navnet er "Herbot" - og du kan tale med ham her.

    12. april 2017
  • Guldregn over digitalt bureau

    THINK, der kalder sig et Digital Product Agency, har netop leveret endnu et rekordregnskab, der (næsten) funkler lige så meget af guld, som de priser bureauet hev hjem ved Danish Digital Award i sidste uge.

    12. april 2017
  • Sportigan vælger nyt bureau

    Sportigan, der kalder sig for ”Danmarks lokale sportskæde”, har kigget rundt i markedet efter et nyt bureau, og valget faldt på Clienti. ”Kædeerfaring og indsigten i markedet afgjorde det,” fortæller Sportigan.

    12. april 2017