Articles tabs

Courses tabs (CT)

  • Robert/Boisen holder kadencen

    De stærke kreative folk hos Robert/Boisen & Like-minded (RBLM) kom fornuftigt ud af 2017, hvor bureauets specialitet, social content med en PR-vinkel, gav vind i sejlet. 

    23. april 2018
  • Fond vælger Aalborg-bureau

    Fonden Dansk Kyst- og Naturturisme har valgt et Aalborg-bureau med flere turismekunder til at håndtere sin PR og kommunikation. 

    23. april 2018
  • Bureau fortsætter vækst-ridt

    Bruttoavance og bundlinje vokser for sjette år i træk hos bureauet Radius, der går mere op i at skabe værdi for kunderne end om fagtermer som PR og branding. 

    23. april 2018
  • DK’s tech-alliance mod udlandet

    Vækstvirksomhederne Clearhaus og QuickPay har investeret et 1-cifret millionbeløb i WakeupData. Målet er i fællesskab at sikre webshops herhjemme en klar fordel i forhold til udenlandske konkurrenter.

    23. april 2018
  • Her er dit forsikringsoverblik

    Det danske tech-selskab Comparo har fået tilført 1,3 mio. euro fra fintech-investorer for at udvikle forretningen, ikke mindst i Norge og Sverige. Revolt har assisteret med digital ekspertise.

    22. april 2018
  • Brandhouse og Interflora skilles

    Efter otte gode år med betydelige resultater og et hav af awards, har Interflora valgt &Co. som kædens nye bureau-partner. ”Vi ønsker dem al mulig held og lykke fremover,” siger Stiig Binggeli.  

    20. april 2018
  • NextM er jordnær science fiction

    De næste betydende teknologier er inden for rækkevidde – med massiv effekt.  Vi runder NextM af med Pascal Finette, og får direktøren i m/SIX til at perspektivere konsekvenserne. Jonas Hemmingsen afrunder med økonomien.  

    20. april 2018
  • Hallo – det er mere end PR

    Halo.agency fik i går tre finalepladser ved EM i PR for bl.a. en Netto-case. WPP-bureauet har mere end traditionelle Public Relations-varer på hylderne, og det er nok en del af forklaringen på det fine resultat, vurderer CEO’en.

    19. april 2018
  • IT-gigant vælger nyt bureau

    I efteråret indgik den tyske IT-virksomhed SAP samarbejde med et dansk bureau om lanceringen af sit Experience Center – nu er bureauet blevet fast partner.

    19. april 2018
  • Bureau lancerer mobil-detox

    Design- og branding-bureauet Stupid Studio har opfundet en kur mod ”mobilitis” – trangen til at tjekke, swipe, tappe og scrolle på vores smartphones i døgndrift. Målet er at skabe en konstruktiv debat om danskernes digitale liv.

    19. april 2018
  • Kræftens Bekæmpelse i nyt samarbejde

    Allerede i sit første leveår har innovations-bureauet INNX oplevet tilgang af flere store kunder, og nu er endnu et spændende samarbejde landet hos Mads Brix og Co.

    18. april 2018
  • Ungt mediebureau i offensiven

    Det Aarhus-baserede mediebureau Hilmar & Høgsberg har oprustet igen. Denne gang bl.a. med en tung profil, der tidligere har opbygget Kähler Designs onlineunivers.

    18. april 2018
  • GroupM lancerer nyt bureau

    Et nyt digitalt B2B-bureau har set dagens lys som en del af GroupM. Peter Juul Ottesen, der indtil sidste sommer var direktør for m/SIX, er Managing Director på bureauet, som får kontorer i København og Cannes.

    18. april 2018
  • Novicell køber specialist-bureau

    Et af landets største digitale bureauer, Novicell, udvider atter en gang forretningen. Denne gang med et strategisk opkøb af et specialist-bureau fra Ebeltoft. Nu har Novicell 215 medarbejdere.

    17. april 2018
  • Vækst-bureau dropper praktikanter

    Outsource dk har droppet elever og praktikanter og napper i stedet de største talenter fra konkurrerende bureauer. Resultatet er massiv vækst det digitale bureau, der nu har 20 medarbejdere.    

    17. april 2018
  • Republica i topform

    En af succeshistorierne i bureaubranchen leverer Konstellation & Republica. Transformationen fra taktisk produktionsbureau er ved at være på plads, og bundlinjen bugner af selvtillid.

    17. april 2018
  • Dwarf går frem på driften

    Efter to år med underskud på driften har Dwarf igen sorte tal. Det svarer til en forbedring med 1,5 mio. kr. i forhold til 2016. Nu arbejder selskabet videre for at levere innovative, digitale ydelser til kunderne.

    16. april 2018
  • Advice udvider partnerkredsen

    En tidligere forsvarsminister og en skarp brandekspert træder ind i partnerkredsen i Advice. Udvidelsen sker som led i en fortsat oprustning på de faglige specialområder.

    16. april 2018
  • Dobbelt GroupM-sejr ved elite-pris

    MediaCom og GroupM var nomineret i to kategorier og blev belønnet på flere måder, da I-COM forleden stod bag årets udgave af Data Creativity Awards - en af en af verdens mest anerkendte priser på området.

    13. april 2018
  • 1508 leverer rekord-resultat

    Bureauet 1508 har ændret strategi de seneste to år, og det har ført til en usædvanlig fremgang. Bundlinjen er 4-doblet, og toplinjen er steget nydeligt.

    13. april 2018